مدیر روابط عمومی و سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت 11 و 58 دقیقه صبح امروز حریق ساختمان دو طبقه در خیابان بزرگمهر اصفهان نبش خیابان آراسته و محبوس شدن شخصی در میان شعله های آتش به آتش نشانی اعلام و نیروهای عملیاتی ایستگاه های شماره 4 و 5 به همراه رییس ایستگاه مربوطه راهی محل شدند و در کمتر از 3 دقیقه تیم اول به محل حادثه رسیدند.
محمد شریعتی افزود: در این حادثه مرد 35 ساله در میان شعله های آتش در طبقه دوم ساختمان که به عنوان کارگاه چاپ بر روی هدایای تبلیغاتی استفاده می شد محبوس شده بود.
وی با بیان اینکه که نیروهای عملیاتی به دو تیم مجزا تقسیم شدند ادامه داد: تیم نخست با استفاده از لباس ضدحریق نسبت خارج کردن شخص از میان شعله های آتش و تیم دوم نسبت به اطفاء حریق کارگاه و تخلیه واحدهای مجاور اقدام کردند.
وی تصریح کرد: شخص گرفتار شده با حضور به موقع و واکنش سریع آتش نشان از مرگ حتمی نجات پیدا کرد و تنها از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی شد که به وسیله تکنسین های اورژانس به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی الکاظم (ع) انتقال داده شد.
شریعتی خاطرنشان کرد: پس از اطفاء کامل دفتر یک گالن بنزین 20 لیتری که نیمی از آن پر بود و تعدادی ظرف 1.5 لیتری بنزین و کپسول گاز پیک نیکی از این کارگاه خارج شد که در صورت حریق آن ها خسارت های جبران ناپذیری نه تنها برای کارگاه، بلکه همسایگان اطراف نیز به بار می آمد.
وی در پایان گفت: علت این حریق توسط کارشناسان پیشگیری از حریق این سازمان تحت بررسی است.
ت/6022 / 7135 خبرنگار: فرزانه سادات مدنیون- انتشار: عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.