کیامرث حاجی زاده رئیس هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان شامگاه پنجشنبه در حاشیه افتتاح جشنواره خیریه در شهرستان اهواز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این جشنواره خیریه غذا به مناسبت نیمه شعبان و در راستای حمایت از بیماران خاص و پیوند اعضاء استان برگزار شده است.
وی افزود: این جشنواره ضمن اینکه به نوعی حمایت مالی از بیماران خاص به شمار می رود، شور و نشاط را نیز در جامعه ایجاد کرده و امید است در این پنج روز شاهد حضورهرچه بیشتر شهروندان در این جشنواره در جهت کمک به بیماران خاص باشیم.
رئیس هیات ورزش های بیماران خاص و پیوند اعضای خوزستان ادامه داد: در این جشنواره 400 غرفه برای شرکت کنندگان دایر شده و انتظار می رود در این ایام استقبال خوبی از آن صورت گیرد.
وی بیان کرد: شهروندان با خرید خود از غرفه های موجود در راستای فرهنگ سازی کار خیر و نوعدوستی در استان گام برداشته و همچنین بیماران خاص را مورد حمایت خود قرار می دهند.
حاجی زاده تصریح کرد:درآمدهای غرفه ها از این جشنواره خیریه صرف کمک به بیماران تالاسمی، هموفیلی، سرطانی، دیالیز، دیابت وپیوند اعضاء می شود.
وی بیان کرد: این کمک های خیرخواهانه شهروندان به بخش حمایت های دارویی و درمان و ورزش این بیماران خاص اختصاص داده می شود.
این جشنواره خیریه از 21 تا 25 اردیبهشت ماه در محل جاده ساحلی اهواز جنب کتابخانه مرکزی استان برای عموم دایر است.
سال گذشته نیز چندین جشنواره غذا از سوی موسسات خیریه و داوطلبان جمعیت هلال احمر اهواز در این شهرستان برای حمایت از بیماران خاص برگزار شد.
7152/6125 خبرنگار: محمدرضاخبازان ** انتشار:سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.