به گزارش ایرنا یدالله مهرعلیزاده روز چهارشنبه در همایش هواداران حسن روحانی و افتتاح ستاد نخبگان در چهار راه امام خمینی(ره) آبادان، افزود: همچنین یکی دیگر از بزرگترین دستاوردهای دکتر روحانی این بود که از منشور سازمان ملل مبنی بر تهدید علیه امنیت جهانی خارج شدیم.
مشاور ستاد روحانی در خوزستان گفت: همچنین یکی دیگر از افتخارات دولت تدبیر بحث سلامت مردم و کاهش هزینه ‌ها در این زمینه بود.
مهرعلیزاده گفت: اعتماد عمومی نسبت به روحانی وجود دارد اما این مهم باید تبیین شود و مردم با شعارهای پوپولیستی و عوام‌فریب، اقتصاد کشور را در اختیار افراد دیگر قرار ندهند.
وی با بیان این که برای پیشرفت اقتصاد نیاز به ثبات است، گفت: این که می خواهند از یارانه به عنوان ابزاری برای جلب رای استفاده کنند صحیح نیست.
وی گفت: در برنامه برخی نامزدها که در مناظرات ارائه شد، تزلزل وجود دارد، این وظیفه ماست که آن را اطلاع رسانی کنیم تا مردم بدانند چه اتفاقی در کشور درحال رخ دادن است.
وی خوزستان را سومین استان حاشیه نشین در کشور خواند و تصریح کرد: این استان معضلات مختلفی دارد، دولت‌ های دیگر به ‌دلیل حجم بالای مطالبات در این بخش ورود نکردند، اما دولت روحانی در خوزستان در حاشیه شهرها هزینه‌ های زیادی انجام داد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 29 اردیبهشت ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.
آقایان سید مصطفی آقا میرسلیم فرزند سیدجلال، اسحاق جهانگیری کوه شاهی فرزند حسن، حسن روحانی فرزند اسدالله، سید ابراهیم رئیسی الساداتی فرزند سعید، محمدباقر قالیباف فرزند حسین و سید مصطفی هاشمی طبا فرزند سید ابوالقاسم، 6 نامزد احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان برای شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.
7104/6125** خبرنگار:مسعود گادار**تنظیم:سیدبهادر حسینی** انتشار:رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.