نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در بازدید از ستاد بانوان خوزستان دکتر روحانی گفت: پایه رأی اصلاح طلبان و اصولگرایان مشخص است و آن دسته که همیشه ساز مخالف میزنند بدانند فضای واقعی جامعه را نمی شود با زور وارونه جلوه داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اهواز، علی ساری افزود: اگر چه نقدهایی به دولت وجود دارد اما ما بی انصاف نیستیم و گام های بزرگی که در بُعد ملی برداشته شده را نادیده نمیگیریم.

وی تصریح کرد: در پاسخ به سئوال یکی از اعضای پایداری که چندی پیش در بحث قاچاق بشدت دولت را مورد نقد قرار داد ،باید گفت: کاهش ١٠ میلیارد دلاری رقم کمی نیست و بسیار تحسین برانگیز است.

این نماینده مجلس ادامه داد: رقیبان اصلی روحانی، قالیباف و رییسی هستند که روزمه رییسی بهترین دلیل است که در آینده چه سهمی خواهد داشت.

ساری اذعان داشت: قالیباف شاید در حوزه اجرایی قوی باشد، اما نه در هر اجرایی. چرا که در حوزه عمرانی هیچکس نمی تواند منکر پارک های از دست رفته تهران باشد.

وی افزود: ممکن است عده ای از توسعه مترو تهران بعنوان قدرت اجرایی وی سخن گویند، اما من در پاسخ به آنها باید بگویم همه کشور مترو نیست.

ساری در پایان گفت: ما به این شرایط راضی هستیم و می خواهیم اوضاع از این بدتر نشود. اگر چه در حق خوزستان ضعیف عمل شده است اما در این برهه زمانی ما در کنار دولت هستیم و از خودگذشتگی خود را به دولت ثابت می کنیم و اگر برای گوشه ای از ایران قدمهایی برداشته شده می گوییم ما در کنار شماییم چرا که همه جای ایران سرای من است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.