به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام حجت الله صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) گتوند با اشاره به 11اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر گفت:قطعا مظلوم ترین قشر در جامعه کارگران هستند و هیچ مرجعی برای دفاع از کار خود ندارند.
وی اضافه کرد:وظیفه دفاع از حق و حقوق کارگران بر عهده مجلس و دولت است و باید قوانینی برای این قشر مصوب کنند تا کارگران از حقوق واقعی خود بهره مند شوند.
امام جمعه موقت گتوند با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با مسئولان و سفیران کشورهای اسلامی درخصوص انتخابات ریاست جمهوری گفت: نامزدهای ریاست جمهوری به مردم قول دهند نگاهشان به بیرون از مرزها نباشد و به مردم و ملت توجه کنند.
حجت الاسلام صالحی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با اساتید،قاریان و حافظان برگزیده مسابقات بین المللی قرآن کریم نیز اشاره کرد و افزود: متاسفانه ملت های مسلمان و کشورهای اسلامی از قرآن دور افتاده و با مفاهیم واقعی آن ناآشنا هستیم.
وی درخصوص شعارهای دشمنان در خصوص سایه جنگ با ایران و استفاده انتخاباتی دشمنان از این دروغ گفت:قطعا تحلیلی که رسانه های دشمن ارائه می کنند برای فریب ملت ایران است و تحلیل صحیح آن چیزی است که رهبر معظم انقلاب بیان کردند.
امام جمعه موقت گتوندگفت: دشمنان امروز هم مثل قبل ،از گزینه نظامی حرف می زنند و آن مسئول اروپایی که به مسئولان ما می گوید اگر برجام نبود وقوع جنگ حتمی بود ، یک دروغ محض است و آنها می خواهند در مسیر انتخابات ملت ایران اثرگذار باشند.
حجت الاسلام صالحی افزود: جنگ واقعی جنگ اقتصادی است و آن نامزدی می تواند در پست ریاست جمهوری موفق باشد که در عرصه اقتصاد مشکلات مردم را برطرف کند.
وی ادامه داد: تنها عامل رفع تهدید نظامی،اقتدار دفاعی و نظامی کشور است و قطعا دشمن با این تحلیل ها که در انتخابات می کند به دنبال منافع ملت ایران نیست و در حد حرف است.
امام جمعه موقت گتوند در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به سخنان عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس در خصوص افزایش حقوق چند درصدی برای اقشار پردرآمد و افزایش با درصد کم، حقوق برای قشر محروم کشور در سال جاری گفت:این افزایش حقوق منطقی و عادلانه نیست و این افزایش حقوق برای قشر کم درآمد، سبب اختلاف طبقاتی بیش از پیش خواهد شد که مسئولان باید توجه بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند.
حجت الاسلام صالحی به نهم اردیبهشت روز شوراها اشاره کرد و گفت: نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا باید با نگاه خدمت بیشتر وارد این عرصه شوند.
وی با تبریک دهم اردیبهشت سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: پاسداران جان و جوانی خودشان را درمعرض دفاع از نظام اسلامی قرار دادند.
7467/6068 خبرنگار: باقرابراهیمی**انتشار: محمدعلی فریدپناه کانال خبری ایرنا خوزستان: @ irnaahvaz برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.