به گزارش خبرنگار ایرنا رضا هودگر روز یکشنبه در نشست کارگروه کشاورزی،آب و منابع طبیعی شهرستان دزفول با بیان اینکه این مطالبات مربوط به سال 1394 می باشند افزود:میزان این مطالبات 10 میلیارد ریال می باشد.
وی گفت:با وجود اینکه مطالبات سال 95 کشاورزان ذرتکار دزفولی از سوی شرکت پشتیبانی امور دام پرداخت شده ولی مطالبات سال 94 هنوز پرداخت نشده است .
در سال 95 سه هزار هکتار از زمین های کشاورزی شهرستان دزفول به کشت ذرت اختصاص یافت.
** آمادگی تعاون روستایی برای خرید تضمینی محصول پیاز
هودگر گفت:باتوجه به اینکه خرید تضمینی محصول پیاز در جیرفت و هرمزگان آغاز شده است تعاون روستایی دزفول آمادگی دارد در صورت بروز مشکل خرید تضمینی این محصول را بر عهده گیرد و محصول پیاز کشاورزان دزفول را خریداری کند.
وی افزود:در حال حاضر خرید تضمینی کلزا در دزفول آغاز شده و محصول کلزا با قیمت هرکیلوگرم 27 هزار و 830 ریال با ناخالصی 2 درصد و رطوبت 10 درصد از کشاورزان خریداری می شود .
رئیس تعاون روستایی دزفول گفت:همچنین دانه روغنی آفتابگردان با قیمت تضمینی هر کیلوگرم 26 هزار و 640 ریال با ناخالصی 3درصد و رطوبت 9 درصد از کشاورزان دزفولی خریداری می شود.
***توزیع 630 تن میوه در بازار شمال خوزستان
هودگر گفت:در ایام نوروز امسال 630 تن میوه در بازار شهرهای شمالی خوزستان از جمله شوش،اندیمشک،دزفول ،شوشتر و گتوند ،باغملک ،ایذه و بهبهان عرضه شد که 50 درصد این میوه ها در بازار دزفول بفروش رسید .
وی افزود:14 جایگاه به عرضه میوه در شهرستان دزفول اختصاص یافت که با پراکنش خوبی همراه بود و رضایتمندی شهروندان را به دنبال داشت.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.