به گزارش ایرنا سیروس پورموسوی شنبه شب در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل سایپا اظهار کرد: سایپا امروز برای تک امتیاز آمده بود و خیلی عقب کشیده بود.
سرمربی تیم استقلال خوزستان ضمن تبریک به بازیکنانش که به رغم همه سختی ها تلاش می کنند و بدون هیچ چشم داشت و حمایتی با جان و دل می جنگند افزود: قرارداد بازیکنان ما اول اردیبهشت ماه به پایان می رسد اما آن ها هنوز پولی دریافت نکرده اند.
وی ادامه داد:بارها با آقای همایون یوسفی، کاظم الباجی و علی ساری سه نماینده مجلس اهواز تماس گرفتیم اما متاسفانه پاسخی نمی دهند این در حالی است که قرار بود مشکلات ما را برطرف کنند.
پورموسوی با اشاره به این که مدیران گروه ملی، نمایندگان مجلس و مسولان استان خودشان بیایند در بازی بعدی به میدان بروند افزود: ما به هیچ وجه تمرین نخواهیم کرد تا مشکلات برطرف شود.
وی با بیان این که بعضی از بازیکنان ما قراردادشان 14 اردیبهشت ماه تمام می‌شود و چطور می‌خواهند طلب خود را از باشگاه دریافت کنند گفت: ما امروز تا پیش از بازی با سایپا جوراب نداشتیم که بپوشیم و این مسئله تا چه موقع باید ادامه داشته باشد.
سرمربی تیم استقلال خوزستان عنوان کرد: بازیکنانم از من خواستند که دیگر از آن‌ها خواهش نکنم که به تمرین‌ها برگردند، مگر اینکه مشکلات حل شود به همین دلیل تا زمانی که پول بازیکنان را ندهند تمرین نمی‌کنند.
وی با بیان این که با این برد می‌توانستیم به کسب سهمیه امیدوار شویم اما به تک امتیاز رسیدیم افزود: تمام تلاش‌مان را کردیم که مردم خوزستان را شاد کنیم ولی شرمنده آن‌ها هستیم و باید بگویم اگر مشکلات حل شود، در آسیا جبران می‌کنیم.
پورموسوی گفت: بازیکنان ما عمل جراحی می‌کنند و خودشان هم هزینه آن را پرداخت می‌کنند این تیم‌داری و باشگاه داری نیست.
وی گفت: چرا نوبت به قهرمانی ما که رسید سازمان لیگ به ما می گوید که دادن پاداش حرام است و دو میلیارد پاداش قهرمانی ما را نمی دهند.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و سایپا البرز در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.