دبیر ستاد هفته سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در هفته سلامت سال 96 از برترین‌های عرصه سلامت حوزه فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان تقدیر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حسین کایدخورده صبح امروز اظهار کرد: برنامه‌های مناسبتی هفته سلامت حوزه فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان طبق روزشمار، این هفته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این موضوع که برنامه‎‌های هفته سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان همزمان با سراسر کشور یکم تا هفتم اردیبهشت برگزار می‌شوند، گفت: شعار هفته سلامت سال 96 «بهداشت روان؛ نیاز همه و همیشه» است.

دبیر ستاد هفته سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: نواختن زنگ نمادین سلامت در یکی از مدارس منطقه، نصب بنر، استند و بیلبورد شهری با موضوع هفته سلامت، سخنرانی رئیس دانشکده در خطبه‌های نماز جمعه و برپایی ایستگاه سلامت در محل برگزاری نماز جمعه از جمله اقدامات این هفته به شمار می‌روند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: برگزاری جشن عمومی سلامت، عیادت هیئت رئیسه دانشکده از بیماران بستری در بیمارستان‌ها، برگزاری نشست خبری و تولید و توزیع رسانه‌های آموزشی از جمله برنامه‌های هفته سلامت 96 هستند.

کایدخورده در ادامه، برگزاری مسابقات انشانویسی و نقاشی برای دانش‌آموزان، اجرای نمایش موزیکال برای اطفال بستری در بیمارستان، برگزاری همایش‌های علمی در سطح دانشگاه‌ها و دیدار با خانواده معظم شهدای حوزه سلامت را از دیگر برنامه‌های هفته سلامت سالجاری در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: در هفته سلامت سال 96، تولید و پخش برنامه تلویزیونی اختصاصی از صدا و سیمای مرکز آبادان را نیز اجرایی می‌کنیم ضمن اینکه تولید و پخش پیام‌های رادیویی را نیز در دستور کار داریم.

دبیر ستاد هفته سلامت دانشکده علوم پزشکی آبادان همچنین از اجرای برنامه‌های مشترک مشاوره سلامت روان در مدارس خبر داد و تصریح کرد: در روز پایانی هفته سلامت و در همایش اصلی این هفته نیز از برترین‌های عرصه سلامت حوزه فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان تقدیر می‌‍شود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.