به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین علوی‌اصل، امام جمعه لالی در حکمی امام جمعه این شهرستان را منصوب کرد.

در این حکم حجت‌الاسلام سعید نجفی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین علوی‌اصل به عنوان امام جمعه موقت لالی منصوب شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

حکم حجت‌الاسلام سعید نجفی امروز در نمازجمعه لالی به وی اعطا شد و به صورت رسمی به عنوان امام جمعه موقت لالی به مردم این شهر معرفی شد.

حجت‌الاسلام سعید نجفی مسئول نمایندگی دفتر ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج لالی است.

انتخاب هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در شهر تشان

هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در شهر تشان مشخص شد.

بر این اساس عدل شجاعی، حمدالله بابلی، مسلم شجاعی، فیروزصیادپور، حببب‌الله یوسفی، فریبرز طیب، سیف‌الله یزدانی‌اصل، یوسف شجاعی و امیر جمشیدی به عنوان هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در شهر تشان شهرستان بهبهان انتخاب شدند.

ادای احترام به سرباز شهید عماد منصوری

 جمعی از جوانان اهواز با حضور در گلزار شهدای اهواز به مقام شامخ سرباز شهید عماد منصوری از شهدای گلگون کفن و مظلوم نیروی انتظامی ادای احترام کردند و یادش را گرامی داشتند.

در این برنامه از سوی حاضران مزار شهید عماد منصوری غبارروبی و آیاتی از قرآن مجید برای شادی روحش قرائت شد.

سرباز شهید عماد منصوری (الاسدی) فرزند حبیب در تاریخ هفتم آذر ماه سال 1372 دیده به جهان گشود و در دوران جوانی به خدمت سربازی رفت.

این دلیرمرد خوزستانی در هنگام انجام خدمت سربازی مورد هدف تیر کین دشمنان اسلام قرار گرفت و در بامداد روز پنج‌شنبه 13 فروردین ماه سال 1395 به همراه شهید سرباز وظیفه شهید علی جلیزی از حمیدیه و استوار دوم سجاد رشیدی از نیروهای کادر نیروی انتظامی از ایذه به شهادت رسید.

سرباز شهید عماد منصوری در هنگام شهادت 23 سال سن داشت و پیکر مطهرش روز شنبه 15 فروردین ماه سال 1395 پس از تشییع در حمیدیه در قطعه جدید گلزار شهدای اهواز و در کنار سرباز شهید رحیم حزباوی آرام گرفت.

بازی خانگی استقلال اهواز

از ساعت 19:10 روز جمعه 26 اسفند ماه تیم‌های استقلال خوزستان و سایپا تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در ورزشگاه غدیراهواز به مصاف هم می‌روند.

قضاوت این دیدار را علیرضا فغانی به همراه علی اکبر نوری، مرتضی کاظمیان و شاهو اصلانی بر عهده دارد و ناظر بازی نیز محمدجواد تقی‌پور است.

غرق شدن کودک ماهشهری

یک کودک کلاس ششم ابتدایی در رودخانه جراحی بندر ماهشهر  غرق شد.

حسین مقدم پسر بچه کلاس ششم ابتدایی، در روستا آلبوعلایج در رودخانه جراحی غرق شد و جان خود را از دست داد.

به گفته اهالی روستا این کودک برای شنا کردن وارد رودخانه جراحی شد و به دلیل عدم تسط به مهارت شنا، سن کم و شدت جریان رودخانه، غرق شد و جان سپرد.

مصدوم شدن 9 نفر در تصادف

در حادثه برخورد خودروی پراید و وانت نیسان که در ورودی شهرک بهرام در محور شوش-اندیمشک رخ داد، 9 تن مصدوم شدند.

مصدومان این حادثه نیز به بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک انتقال یافتند.

انتخاب معتمدین هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در بخش حتی

معتمدین هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در بخش حتی شهرستان لالی انتخاب شدند.

بر این اساس علی سراج‌الدین، علی بار سلیمانی، رشید محمدحسینی، اقبال عالی‌پور، حمید محمدحسینی، اصلان رحیمی‌بابادی، قدرت محمدحسینی، شهرام عبدالهی و لهراسب بهاری معتمدین هیئت اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در بخش حتی شهرستان لالی هستند.

همچنین اعضای علی البدل هیئت اجرایی بخش حتی فایز پرویزی، ایرج فرجی،  خیراله کریمی، بختیار زمانی و عزت‌الله همتی هستند.

آتش در پارک جزیره اهواز

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از مهار آتش سوزی در بخشی از نیزارهای پارک جزیره اهواز خبر داد.

مقصود حق‌شناس اظهار داشت: حدود ساعت 23:30 روز گذشته بخشی از نیزارهای پارک جزیره در بلوار ساحلی اهواز دچار آتش سوزی شدند.

وی بیان کرد: با اعزام آتش نشانان و دو خودروی اطفای حریق و امداد و نجات، این حریق در حدود ساعت 23:40 مهار شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: علت این حریق هنوز مشخص نشده است و تیم تحقیقات حاضر در محل حادثه در حال بررسی این موضوع هستند.

قهرمانی تیم خونه‌به‌خونه در اهواز

در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امیدهای کشور تیم خونه‌به‌خونه با پیروزی یک بر صفر مقابل نفت اهواز 42 امتیازی شد و عنوان قهرمانی زودهنگام لیگ برتر امیدها را تصاحب کرد.

نفت اهواز در این بازی خانگی مقابل خونه به خونه مازندران نتیجه را یک بر صفر به میهمان خود واگذار کرد و امتیاز بازی را از دست داد.

غبارروبی و عطرافشانی مزار شهید محمد ظهیری

همزمان با ایام رجب در آیینی معنوی مزار شهید محمد ظهیری، جوان ترین شهید مدافع حرم اهواز غبارروبی و عطرافشانی شد.

در این آیین که با حضور جمعی از جوانان و نوجوانان اهوازی در حرم مطهر حضرت علی بن مهزیار اهوازی برگزار شد، مزار این شهید مدافع حرم اهوازی گلباران شد.

شهید محمد ظهیری، از شهدای مدافع حرم خوزستان در دهمین روز از بهمن ماه سال 1368 به عنوان سومین فرزند خانواده ظهیری در منطقه منبع آب کلانشهر اهواز به دنیا آمد و بعد از برادرانش مهدی و احمد دوباره شادی را برای خانه پدری به ارمغان آورد.

این تکاور دلیر اهوازی در مهرماه سال گذشته برای دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) عازم کشور سوریه شد و در روز جمعه اول آبان ماه سال 1394 هجری خورشیدی مصادف با تاسوعای حسینی سال 1437 هجری قمری در درگیری با نیروهای تکفیری در حلب سوریه به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید مدافع حرم پس از انتقال به خوزستان، در ظهر روز جمعه هشتم آبان ماه مطابق با 16 محرم با حضور علما و، خانواده معظم شهدا و مردم شهیدپرور بعد از نمازجمعه اهواز از مصلای مهدیه امام خمینی(ره) این کلانشهر بر دستان نمازگزاران اهوازی تشییع شد.

پس از برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید ظهیری به حرم حضرت علی بن مهزیاری اهوازی منتقل شد و در کنار هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس و پایین مزار شهید محمدعلی چم‌حیدری و مزار طلبه شهید سید مرتضی شفیعی در منزلگاه ابدیش آرام گرفت.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 615898
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.