حجت الاسلام حمید برازش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: حدود 13 هزار نفر از قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد در آیین اعتکاف سال جاری در این استان شرکت کرده‌اند.
وی افزود که 150 مسجد در کهگیلویه و بویراحمد برای برگزاری آیین اعتکاف سال جاری آماده شده است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این تعداد مسجد استان از 22 تا 24 فروردین سال جاری مصادف با 13، 14 و 15 رجب پذیرای معتکفان خواهد بود.
حجت الاسلام برازش عنوان کرد که نام نویسی از علاقه‌مندان شرکت در آیین اعتکاف سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور از 16 تا 21 فروردین انجام شد.
وی ابراز داشت: هشت مبلّغ دینی برای شرکت در آیین اعتکاف سال جاری در مراکز شهرستان‌های هشت‌گانه کهگیلویه و بویراحمد دعوت شده‌اند.
حجت الاسلام برازش گفت که 50 مبلّغ دینی از کهگیلویه و بویراحمد نیز برای اقامه نماز جماعت و اجرای برنامه‌های مختلف مذهبی و فرهنگی در آیین اعتکاف سال جاری در مساجد این استان حضور خواهند داشت.
وی اظهار داشت: مهم‌ترین برنامه‌های مذهبی و فرهنگی پیش بینی شده برای اجرا در آیین اعتکاف سال جاری در 150 مسجد کهگیلویه و بویراحمد شامل جشن سالروز ولادت حضرت علی (ع) و حضرت زینب کبری (س)، محافل انس با قرآن و دوره آموزشی تصحیح قرائت نماز است.
حجت الاسلام برازش افزود که سال گذشته آیین اعتکاف در 110 مسجد کهگیلویه و بویراحمد برگزار و افزون بر 10 هزار نفر نیز در آن شرکت کردند که حدود 90 درصد آنها قشر جوان و نوجوان بودند.
کهگیلویه و بویراحمد با بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارای افزون بر 800 باب مسجد است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.