حجت الاسلام حمید برازش روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پیش بینی می شود که بین 12 تا 13 هزار نفر از قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد در آیین اعتکاف سال جاری در این استان شرکت کنند.
وی افزود که هشت مبلّغ دینی برای شرکت در آیین اعتکاف سال جاری در مراکز شهرستان های هشت گانه کهگیلویه و بویراحمد دعوت شده است.
وی بیان کرد: 50 مبلّغ دینی از کهگیلویه و بویراحمد نیز برای اقامه نماز جماعت و اجرای برنامه های مختلف مذهبی و فرهنگی در آیین اعتکاف سال جاری در مساجد این استان حضور می یابند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد که مهمترین برنامه های مذهبی و فرهنگی اجرا شده در آیین اعتکاف سال جاری در 150 مسجد این استان شامل آیین جشن سالروز ولادت حضرت علی (ع) و حضرت زینب کبری (س)، محافل انس با قرآن و دوره آموزشی تصحیح قرائت نماز است.
حجت الاسلام برازش ابراز داشت: نام نویسی از علاقمندان شرکت در آیین اعتکاف سال جاری در کهگیلویه و بویراحمد به مدت 6 روز و از 16 تا 21 فروردین انجام می شود.
وی گفت که علاقمندان شرکت در این آیین معنوی می توانند برای نام نویسی به هیات امنای مساجد نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.
سال گذشته آیین اعتکاف در 110 مسجد کهگیلویه و بویراحمد برگزار و افزون بر 10 هزار نفر نیز در این آیین معنوی شرکت کردند که حدود 90 درصد آنها قشر جوان و نوجوان بودند.
کهگیلویه و بویراحمد با بیش از 700 هزار نفر جمعیت دارای افزون بر 530 باب مسجد است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.