به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام حجت الله صالحی در خطبه های این هفته نماز جمعه گتوند در مصلای امام خمینی(ره) این شهر افزود: برای جلوگیری از تعطیلی کارخانه های داخلی باید جلوی واردات کالاهای خارجی مشابه گرفته شود.
وی افزود: رفع مشکل اشتغال منوط به توجه به تولید داخلی کشور است و با وارد نکردن محصولات خارجی و استفاده از تولیدات داخلی گامی مهم در حل معضلات اشتغال برداشته می شود.
امام جمعه موقت گتوند با اشاره به ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت:شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نباید مسابقه بر سر قدرت باشد.
حجت الاسلام صالحی افزود:چطور شده که همه با شعار خدمت برای ریاست جمهوری احساس مسئولیت می کنند و با این شعار بی اختیار به ذهن مردم خطور می کند که نکند بعضی از این نامزدها،حب جاه و مقام دارند و اگر هدف کارکردن برای خداست چرا این همه دست و پا می زنند.
وی در ادامه با اشاره به نزدیک بودن انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا گفت: معیار در رای به نامزدهای انتخابات شورا نباید نسبت قومی و فامیلی باشد.
امام جمعه موقت گتوند گفت: اگر کسی به نامزدی به صرف اینکه از خویشاوندان اوست رای دهد و با اطلاع از اینکه فرد مذکور لایق مسئولیت نیست و افرادی شایسته تر از او وجود دارد در خیانت های آن نامزد شریک است.
وی با گرامیداشت 29 فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی گفت:به تعبیر قرآن کریم ،اقتدار و قدرت نیروهای نظام اسلامی باید طوری باشد که دشمنان به هراس افتند.
وی ادامه داد:قطعا دولت ها در نظام جمهوری اسلامی با تمام توان در جهت تربیت و حمایت از نیروهای نظامی برنامه ریزی داشته و وارد عمل شده اند.
7467/6068
خبرنگار:باقرابراهیمی کانال خبری ایرنا خوزستان @ irnaahvaz برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.