امام جمعه میاندوآب گفت: ربا مردم و حکومت ما را با چالش بزرگی روبرو کرده است و شاید جامعه ما را به نابودی بکشاند.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حمید حسن زاده در خطبه های امروز نماز جمعه گفت: ربا باعث ایجاد مشکلات اقتصادی فراوانی در کشور ما شده است و شاید جامعه ما را به نابودی بکشاند.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو هم گفت: حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای مهمترین خواسته مقام معظم رهبری است و من نیز از مردم می خواهم هر جایی که هستند تمام تلاش خود را برای مشارکت در انتخابات انجام دهند.

حجت الاسلام حسن زاده گفت : هیچ کدام از داوطلبان شورای شهر و روستا و یا ریاست جمهوری حق دست درازی به خط قرمز های ما که همان خون شهدا، نظام و انقلاب ما است را ندارند و این را هم بدانند با توجه به تلاش های همه جانبه مسولان برگزاری انتخابات و نظارت صریح قوه قضائیه امکان تقلب در انتخابات نظام جمهوری اسلامی وجود ندارد و همه از امنیت انتخابات در کشور ما آگاه هستند.

خطیب نماز جمعه میاندوآب ادامه داد: با توجه به نظر قرآن انسان ها به سه دسته حزب اله و حزب شیطان و حزب منافق(حزب باد) تقسیم می شوند و من اعلام می دارم همه موضع خود را مشخص کنند و  اگر ادعا می کنید از اول انقلاب تغییر موضع نداده اید شجاع باشید و اعلام موضع کنید وگرنه بعد از انتخابات همه طرفدار فرد برنده انتخابات خواهند بود.

حجت الاسلام حسن زاده ادامه داد: مردم ما بصیرت دارند و خود تحقیق خواهند کرد و به کاندیدای بی بی سی و آمدنیوز و رسانه های غربی رای نخواهند داد مردم ولایت مدار ما می دانند کسانی لیاقت انتخاب را دارند که متعهد باشند و احساس مسولیت کنند

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.