دبیر ستاد انتخابات استان خوزستان گفت: در شهرهای امیدیه، خرمشهر، ماهشهر و بهبهان انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می گردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خوزستان و دبیر ستاد انتخابات این استان گفت: براساس ابلاغ ستاد انتخاب کشور در 4 شهر استان از جمله امیدیه، ماهشهر، خرمشهر و بهبهان فرآیند اخذ رای بصورت الکترونیکی برگزار می گردد. 

وی با اشاره به موضوع اخذ رای الکترونیکی در 4 شهر استان خوزستان، گفت: تدابیر لازم اجرایی در این خصوص اتخاذ شد و به زودی آموزش های توجیهی به منظور آشنایی عوامل اجرایی با شیوه انتخابات الکترونیکی برگزار می گردد. انتخابات در دیگر شهرها و حوزه‌های انتخابی همانند دوره‌های گذشته انجام خواهد شد.  

فضل اله پور با بیان اینکه 7 میلیون تعرفه انتخاباتی در نظر گرفته شده است، درباره پیش‌بینی‌های انجام شده در خصوص شعب اخذ رأی عنوان کرد: طبق برآوردهای مقدماتی انجام گرفته، 3هزار و هفتصد شعبه اخذ رأی  داریم و در این ارتباط، دوره های آموزشی اعضای شعب اخذ رای در سطح استان از نیمه دوم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد. 

وی در خصوص تعداد حوزه‌های انتخاباتی استان خوزستان عنوان کرد: تعداد 27 حوزه انتخابی در استان وجود دارد که 14 حوزه اصلی و 13 حوزه فرعی هستند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.