عزیز الله شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آبادان، اظهار داشت: با توجه به فروریختن دیوار مدرسه نخبگان آبادان و صدمه دیدن یک دانش‌آموز در این حادثه، کمیته‌ای برای بررسی این موضوع در اداره آموزش‌وپرورش آبادان تشکیل می‌شود.

وی بابیان اینکه تمامی مقصران این حادثه مشخص می‌شوند، عنوان کرد: برابر قانون با این افراد برخورد می‌شود تا از تکرار چنین حوادثی جلوگیری به عمل آید.

فرماندار آبادان گفت: بر اساس تشخیص این کمیته اگر عزل یا جابه‌جایی نیاز است نیز باید انجام شود  تا خدای‌ناکرده ایمنی و جان فرزندان مردم به خطر نیفتد.

شهبازی افزود: به‌هیچ‌وجه نباید اجازه بدهیم تا آرامش خانواده‌ها و دانش‌آموزان ما از بین برود و در صورت بروز تخلف با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش تسنیم، ریزش دیواری در مدرسه نخبگان آبادان سبب شد مچ پای یک دانش‌آموز که عضو تیم فوتبال نوجوانان صنعت نفت آبادان نیز است دچار شکستگی شود.

این نوجوان که مجید زویداویان پور نام دارد در حال حاضر تحت عمل جراحی قرارگرفته و در بیمارستانی در اهواز بستری است.

پیش‌تر رئیس اداره آموزش پرورش آبادان در پاسخ به این پرسش که چه تدابیری برای جلوگیری از تکرار چنین حوادثِی اندیشیده شده است، بیان کرد: ساختمان اغلب مدارس آبادان بالای 80 سال عمر داشته و قدیمی هستند و این موضوع خطرساز است.

 انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613092
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.