رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول از ایمن سازی و بهسازی جاده محمدبن جعفر و بهسازی و روکش آسفالت راه روستایی انجیرک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، منصور نظریان سیاهپوش گفت: با نشست هایی که برای حل مشکل جاده بن جعفر دزفول برگزار شد، بهسازی و ایمن سازی این جاده در راستای کاهش تصادفات و رفع مشکلات ترافیکی آغاز گردید.

وی افزود: یک محور از این جاده بعد از تالار مهستان به طول یک هزار و 200 می باشد که عرض آن از 9.5 متر به 17.5 متر افزایش می یابد و عملیات شانه سازی، زیرسازی و آسفالت آن نیز انجام خواهد شد وتابلوی جهت نما نیز در جاده نصب می گردد.

رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول اضافه کرد: در مرحله بعد نیز، 2 هزار متر دیگر جاده بهسازی می شود و جاده 9.5 متری به 11.5 متر تعریض می شود که امیدواریم این عملیات تا 2 ماه آینده تکمیل شود.

نظریان بیان کرد: مجری این طرح، سازمان عمران شهرداری و کارفرما اداره راه و شهرسازی می باشد و اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این عملیات حدود 20 میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی دزفول ادامه داد: اعتبار انجام این پروژه 20 میلیارد ریال میباشد که کارفر انجام، پروژه اداره راه و شهرسازی استان خوزستان و پیمانکار مجری طرح، سازمان عمران شهرداری دزفول است.

نظریان گفت: پس از اتمام آسفالت جاده آوج، آسفالت جاده روستای انجیرک نیز اواسط همین هفته آغاز می شود و روکش آسفالت و ترمیم زیرسازی این جاده نیز انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: حدود 17 هزار متر مربع جاده روستای انجیرک در این عملیات لکه گیری،آسفالت و ترمیم خواهد شد.

جاده بن جعفر

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.