به گزارش ایرنا 25 نفر از رانندگان خدمات شهری منطقه 2 شهرداری آبادان در اعتراض به آنچه که پرداخت نشدن حقوق معوقه خود عنوان کردند، همراه با وسیله نقلیه خود مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع کردند.
این رانندگان در گفت‌وگو با ایرنا عنوان کردند:حدود یک سال برای کارکرد ماشین‌آلات از قبیل لودر، بولدرز و کامیون، از شهرداری منطقه 2 آبادان طلبکاریم ولی تاکنون شهرداری هیچ پرداختی نداشته است.
این رانندگان گفتند:شهرداری منطقه 2 آبادان چکی در وجه رانندگان صادر و به آنان تحویل داده ولی به تازگی این شهرداری در نامه‌ای به بانک عامل درخواست باطل کردن این چک‌ها کرده است.
آنها اظهارکردند:ما حتی برای نگه‌داشتن وسایل نقلیه‌ای که برای ارائه خدمات شهری و به‌صورت استیجاری در اختیار شهرداری منطقه 2 آبادان قرار داده‌ایم با مشکل مالی روبه رو هستیم.
تجمع‌کنندگان پس از گفت‌وگو با معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه آبادان و دریافت نامه‌ای به شهرداری مرکزی آبادان برای رفع مشکل، به تجمع صنفی خود پایان دادند.
شهردار منطقه2 آبادان در گفت‌وگو با ایرنا در این باره اظهارکرد:بدهی این افراد بیشتر متعلق به گذشته و پارسال است.
فرهاد محمدیان افزود: این افراد حدود 50 میلیارد طلب دارند که شهرداری منطقه2 توانایی پرداخت آن را ندارد و از سه ماه پیش که شهرداری منطقه2 را تحویل گرفتم این مبلغ را به یک میلیارد و 300 میلیون ریال کاهش دادم.
وی اظهارکرد: هم اکنون به دنبال راهکاری برای پرداخت حق و حقوق این افراد هستیم.
7104/3015/ 6037
خبرنگار: مسعود گادار ** تنظیم‌کننده:عدنان جواهری ** انتشاردهنده: عبدالحمید راجی
کانال خبری ایرنا خوزستان:irnaahvaz@
برای دریافت لحظه‌به‌لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.