به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، محمود حجتی ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در بازدیدهای وزرا از کانون‌های ریزگردها و نهالکاری، خوزستان را مکانی مناسب برای احداث صنایع جانبی عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از صنایع جانبی خوزستان کارخانجات قند هستند که روز گذشته در شورای اداری به ظرفیت بالای این صنعت در خوزستان اشاره کردیم.

وی افزود: در خوزستان مناطق کشاورزی بسیار مستعدی وجود دارد و از آنجا که احداث صنایع جانبی یکی از وظایف جهاد کشاورزی است بنابراین ما برنامه‌های موثری را برای احداث این صنایع در مناطق مستعد داریم و قصد داریم در راستای توسعه کشور و نقاط مستعد هرچه سریعتر آنها را پیاده سازی کنیم.

وزیر جهاد کشاورزی حضور سرمایه‌گذاران در تحقق اهداف برنامه‌های کشاورزی را موثر دانست و گفت: برای سرمایه گذارانی که قصد همکاری دارند بسته‌های تشویقی از جمله پرداخت تسهیلات و موافقتهای اصولی در نظر گرفته ایم و سرمایه‌گذاران می‌توانند با توجه به بسته‌های تشویقی در نظر گرفته شده در زمینه‌هایی مانند بسته‌بندی سبزیجات و صیفی‌جات سرمایه‌گذاری کنند.

وی با اشاره به شعار امسال پیرامون تولید و اشتغال عنوان کرد: ایجاد و احداث صنایع تبدیلی و جانبی نه تنها سبب توسعه و استفاده از ظرفیتهای منطقه می‌شود بلکه سبب اشتغالزایی، تولید محصولات مورد نیاز داخل و افزایش ارزش افزوده می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 606751
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.