فرشید بهشتی سه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت:از مجموع ماموریت های انجام شده از سوی اورژانس خرمشهر، 317 مورد ماموریت در اسفندماه سال گذشته انجام شد که 264 مورد غیرتصادفی و 53 مورد تصادفی بوده و 270 مورد نیز از ابتدای سال جدید تا 15 فروردین ماه بود که 216 مورد غیرتصادفی و 51 مورد تصادفی بوده است.
وی اظهار داشت:شش پایگاه مرکز فوریت های پزشکی در مناطق مختلف مینوشهر، کوت شیخ، شلمچه و شهرک صنعتی و سه پایگاه موقت در یادمان شهدای شلمچه، یادمان علقمه و بازار کنزالمال خرمشهر در ایام نوروز فعال بوده اند.
بهشتی همچنین با بیان اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی گفت:در طرح بسیج سلامت نوروزی خرمشهر که از اول اسفند پارسال آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه داشت،10 گروه بازرسی و نظارت بهداشت محیط این شهرستان فعالیت دارند.
وی افزود:طی این مدت از پنج هزار و 240مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و یکهزار و 472 مورد اماکن عمومی بازدید شد.
بهشتی افزود:در این راستا 160مورد نمونه برداری از مواد غذایی انجام شده که 631مورد معدوم سازی شد.
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر همچنین نمونه برداری از آب آشامیدنی طی این مدت را 452 مورد عنوان کرد و گفت:طی این مدت 309 مورد از سامانه آبرسانی بازدید به عمل آمد و هفت هزار و 652 مورد کلرسنجی از آب آشامیدنی انجام شد.
** مراجعه هشت هزار و 822 بیمار به اورژانس بیمارستان ولیعصر خرمشهر
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان خرمشهر گفت:از 25 اسفندماه 95 تا 14 فروردین سال جاری، هشت هزار و 822 نفر به اورژانس بیمارستان ولیعصر خرمشهر مراجعه کردند که از این تعداد 512 در بخش های مختلف بستری و 152 نفر عمل جراحی اورژانسی و عادی انجام شد.
13 مرکز جامع سلامت در خرمشهر و22 خانه بهداشت در روستاهای شهرستان در ایام نوروز به بیماران و مهمانان نوروزی خدمت رسانی کردند.
6125/7100 خبرنگار: کمیله حجازی ** انتشار دهنده: سیدبهادر حسینی
کانال خبری ایرنا خوزستان:irnaahvaz@
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.