به گزارش ایرنا، سید سیروس نعمتی نژاد روز جمعه در نشست خبری پس از بازی بین تیم های استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: بازی امروز دو نیمه متفاوت داشت و در کل ما می توانستیم پیروز میدان باشیم.
مربی تیم استقلال خوزستان با بیان این که وقفه 20 روزه لیگ باعث شد از شرایط بازی دور باشیم و این موضوع کار ما را سخت تر کرد افزود:با این وجود خدا را شاکریم توانستیم یک امتیاز بازی را کسب کنیم.
وی عنوان کرد: در نیمه اول بازی خوبی ارائه نکردیم اما با این وجود می توانستیم به گل برسیم اما حریف از اشتباه فردی ما به خوبی استفاده کرد و به گل رسید.
نعمتی نژاد عنوان کرد: در نیمه دوم بازی متفاوت ظاهر شدیم و بچه های ما با تمام وجود جنگیدند و مستحق برد بودند اما به این مهم نرسیدیم.
وی گفت: ذوب آهن یکی از بهترین تیم های لیگ ایران است و از کادر فنی و بازیکنان خوبی بهره می برد اما در این بازی همانطور که دیدید با 8 نفر به کار دفاعی می پرداختند که کار ما را سخت می کرد.
مربی تیم استقلال خوزستان ادامه داد: ما در اکثر بازی های لیگ ، تیم برتر میدان بودیم و موقعیت های بسیاری بر روی دروازه حریف خلق می کنیم اما در زدن ضربات آخر قدری ضعیف عمل می کنیم که باید این مشکل را برطرف کنیم.
وی در پایان گفت: از مردم خوزستان مخصوصا تماشاگران که وقت گذاشتند و ما را تشویق کردند بسیار تشکر می کنم و امیدوارم که در بازی های آینده آن ها را روسفید کنیم.
کاپیتان تیم استقلال خوزستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: سه امتیاز بازی مقابل ذوب آهن ما را به کسب سهمیه امیدوارتر می کرد اما متاسفانه این امر محقق نشد.
محمد طیبی پس از تساوی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اگر این بازی را می بردیم شانس بیشتری برای کسب سهمیه آسیایی داشتیم اما همچنان امیدوار هستیم.
کاپیتان استقلال خوزستان عنوان کرد: در نیمه اول بازی بر اثر یک اشتباه گل خوردیم و شیرازه تیم از هم پاشید اما در نیمه دوم توپ و میدان را به طور کامل در دست داشتیم.
وی خاطرنشان کرد: بازی وجود این که برای ذوب آهن احترام زیادی قائل هستم اما باید بگویم که در این بازی حرفی برای گفتن نداشتند و تنها برای یک امتیاز به اهواز آمده بودند.
طیبی ادامه داد: متاسفانه در هر بازی نمی توانیم از موقعیت های زیادی که خلق می کنیم استفاده لازم را ببریم. در هر صورت ذوب آهن حریف دست و پا بسته ای نیست اما ما آن ها را به زانو در آوردیم.
وی گفت: در نیمه دوم بازی حریف کاملا عقب کشیده بود و تنها دل به ضد حمله داشت. آن ها با بازی های تاخیری سعی داشتند یک امتیاز بازی را کسب کنند.
کاپیتان استقلال خوزستان در پایان گفت: شرمنده هواداران شدیم که در این ایام تعطیل به ورزشگاه آمدند و از ما حمایت کردند امیدوارم در بازی های آینده جبران کنیم.

**سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان نیز گفت: نتیجه بازی عادلانه بود اگرچه ما برای برد استقلال به اهواز سفر کرده بودیم.
محمدرضا حسینی در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: بازی برای هر دو تیم مهم بود چرا که برای کسب مقام چهارمی می جنگیدند و نیاز به برد داشتند.
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان افزود: نتیجه این بازی برای ما بسیار مهم بود لذا با برنامه خوبی وارد زمین شدیم و هدفمان پیروزی در این دیدار بود.
وی عنوان کرد: نقاط ضعف و قوت حریف را به خوبی می دانستیم و سعی کردیم از این طریق به حریف ضربه وارد کنیم که موفق شدیم اما در نهایت نتوانستیم با پیروزی کار را تمام کنیم.
حسینی با بیان این که بر اثر یک غفلت گل خوردیم و نتوانستیم در نیمه دوم بازی همیشگی خود را ارائه دهیم افزود: در هر صورت کسب یک امتیاز برای ما آن هم بیرون خانه با ارزش است.
وی عنوان کرد: استقلال در خانه خود بازی می کرد و فشار این تیم برای روی ما طبیعی بود چرا که نمی خواستند بازنده شوند اما در کل این تیم از مهره های جوان و مستعدی برخوردار است که کار را برای هر رقیبی مشکل می کنند.
سرمربی تیم ذوب آهن اصفهان در خصوص کسب سهمیه آسیایی گفت: ما همچنان برای کسب سهمیه آسیامی جنگیم و امیدواریم که این اتفاق برای تیم ما صورت گیرد.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان از هفته 25 رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
تیم ذوب آهن اصفهان در حال حاضر با کسب 35 امتیاز در مکان چهارم جدول قرار گرفت همچنین استقلال خوزستان با کسب 33 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد.
6068
خبرنگار: پارسا شاکری ** انتشار: محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.