به گزارش جمعه ایرنا، سیروس نعمتی نژاد در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: امیدواریم در این بازی پیروز میدان شویم و از این طریق عیدی خوبی به مردم خوزستان دهیم.
وی با اشاره به اینکه یکی از سخت ترین بازی های خود را در پیش داریم افزود: با توجه به توقف 20 روزه لیگ سعی کردیم در این مدت تمرینات تاکتیکی خوبی انجام دهیم.
وی با بیان اینکه بازیکنان تیم ما در شرایط آمادگی خوبی به سر می برند گفت: در طول تعطیلات تمرینات خوبی داشتیم و بر روی نقاط ضعف و قوت حریف به خوبی کار کردیم.
نعمتی نژاد ادامه داد: در این بازی ابوالفضل علایی، فرشاد سالاروند و مهدی مومنی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم و سیروس پورموسوی نیز در این دیدار روی نیمکت نخواهد بود.
وی در خصوص ذوب آهن گفت: تیم ذوب آهن همیشه جز تیم های خوب لیگ بوده و از بازیکنان خلاقی برخوردار است؛ تمام تدابیر لازم را لحاظ کردیم و امیدواریم که نتیجه لازم را کسب کنیم.
مربی استقلال خوزستان ادامه داد: هر چند در دوره گذشته لیگ برتر در هر دو دیدار رفت و برگشت به پیروزی رسیدیم اما در سوپر جام و بازی رفت امسال مقابل این تیم شکست خوردیم اما امیدوارم در این بازی به برتری برسیم.
وی گفت: شکست ذوب آهن انگیزه خوبی برای ما در بازی های آسیایی می شود و از طرفی برای گرفتن سهمیه هم امیدوار می شویم.
دیدار بین دوم تیم استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان عصر جمعه به میزبانی اهواز در ورزشگاه غدیر برگزار می شود.
6068/ 6037
خبرنگار: پارسا شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.