به گزارش خبرنگار ایرنا پیمان جهانگیری روز سه شنبه در نشست با جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی اندیمشک با تاکید بر برگزاری انتخابات سالم و پرشور افزود: حضور گسترده و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای بسیار مهم است لذا باید با ایجاد بستر مناسب و اعتماد سازی زمینه تجدید میثاق مجدد با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، رهبرمعظم انقلاب و شهدای والامقام را در انتخابات آتی فراهم کرد.
وی بیان کرد: هیچ شخص یا اشخاصی پس از زمان اعلام رسمی اسامی از طریق فرمانداری حق ندارد از تریبون‌های عمومی و با استفاده از امکانات دولتی علیه یا له یک نامزد یا جریان خاصی استفاده کند.
جهانگیری تاکید کرد: هیچ یک از نامزدها و یا هواداران و طرفداران آنها اجازه هتک حیثیت نامزدهای دیگر را ندارد و باید نامزدهای انتخاباتی در یک فضای رقابتی سالم برنامه‌های خود را اعلام کرده و از تخریب دیگر نامزدها خودداری کنند.
وی گفت:در مجموع 460 نفر در انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان اندیمشک ثبت نام کردند که نسبت به دوره های گذشته افزایش داشته است.
وی بیان کرد: 405 نفر از این آمار مرد و بقیه از بانوان هستند.
جهانگیری افزود: در اندیمشک 108 نفر ، شهر آزادی 19 نفر، شهر بیدروبه 21 نفر ، شهر حسینیه 18 نفر و شهر چم گلک 32 نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کرده اند.
7281 / 6037
خبرنگار: زهرا دهقان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.