بخشدار مرکزی مراغه روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اعلام کرد: در این نشست که بر اساس ماده 32 قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سالن جلسات فرمانداری مراغه با حضور 30 نفر از معتمدین و مسئولین این شهرستان برگزار شد، هفت نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر نیز به عنوان اعضای علی البدل به عنوان هیات اجرایی بخش مرکزی مراغه انتخاب شدند.
حسین گل محمدی افزود: در این جلسه با کسب بیشتری آرا به ترتیب عباس کاردان، محمد علی اعظمی موالو، عزیزموقعی، بهرام ودودی مفید، فریدون اختری وند، رضا خیری فام و ناصر شکری به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی این انتخابات تعیین شدند.

وی ادامه داد: بررسی صلاحیت های داوطلبان، نظارت بر تبلیغات، نظارت بر اجرای انتخابات و همچنین تائید نهایی انتخابات، برخی از وظایف هیات های اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی هستند.
به گزارش ایرنا،انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در 29 اردیبهشت 1396 برگزار می شود.
بخش مرکزی مراغه با 74 روستا دارای 68 هزار نفر جمعیت بوده که تمامی روستاها دارای شورای اسلامی با 245 نفر عضو و 57 روستای این بخش نیز دارای دهیاری است.
خبرنگار:ابراهیم مطلوبی** انتشار: پرویز انصاری
/3071/7487
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.