به گزارش ایرنا حدود 50 بانوی سرپرست خانوار شهرستان خرمشهر روز شنبه با اجتماع در پارک حجاب خرمشهر نسبت به جمع آوری داربست غرفه های خود در نمایشگاه بهاره این شهرستان اعتراض کردند.
آنان در گفت و گو با ایرنا گفتند:طی دوماه گذشته 50 زن بدسرپرست شهرستان برای راه اندازی نمایشگاه بهاره عرضه کالاهای صنایع دستی با حمایت نماینده خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، مجوز برپایی این نمایشگاه را دریافت کردند.
حسنه خانی یکی از بانوان خرمشهری در این باره گفت:پس از پیگیری های متعدد از سوی شهرداری، محلی جنب پارک حجاب محل برپایی نمایشگاه بهاره ویژه بانوان مشخص شد و زنان سرپرست خانوار نیز برای برپایی هر غرفه عرضه کالا یک میلیون ریال هزینه کرده اند.
وی افزود:امروز یک شهروند غیر بومی و شهرستانی داربست های نصب شده را جمع آوری کرد و مدعی شده که این زمین را از شهرداری اجاره کرده است.
دیگر بانوی خرمشهری که نسبت به دریافت مجوز راه اندازی غرفه در نمایشگاه بهاره اقدام کرده نیز در این خصوص گفت:بانوان بد سرپرست برای امرار معاش در شب عید نیاز به همکاری مسئولان داریم که با بی مهری مسئولان مواجه شدیم.
مریم عبدالله زاده افزود:شهروند غیربومی که از استان دیگر، این محل را اجاره کرده و بانوان نز، دیگر جایی برای عرضه محصولات صنایع دستی خود ندارند.
وی ادامه داد: با مراجعه به شهرداری گفته می شود که این محل، ملک شخصی است و باید رضایت مالک اخذ شود و قطعا بانوان توانایی پرداخت هزینه اجاره ندارند.
شخصی که نسبت به جمع آوری داربست های نصب شده اقدام کرده بود نیز در این خصوص گفت:این زمین به مساحت دوهزار متر از مالک اجاره شده و از شهرداری نیز مجوز احداث 40 غرفه نمایشگاهی اخذ شده است.
اسماعیل اکبری گفت:طبق توافق با مالک زمین، از 20 اسفند تا 30 اسفند باید 25 میلیون ریال به مالک بپردازم.

عزیز ساعدی شهردار خرمشهر نیز به دلیل انجام ماموریت در خارج از شهرستان قادر به پاسخگویی نبود و معاونان شهردار نیز به این مورد پاسخی ندادند.
7100/6125 خبرنگار:کمیله حجازی **انتشاردهنده: سیدبهادر حسینی
کانال خبری ایرنا خوزستان:irnaahvaz@
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.