به گزارش ایرنا، فرهاد کاظمی شنبه در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قبل از هر چیز پیروزی های استقلال خوزستان را به مردم ایران و بخصوص خوزستانی های خونگرم تبریک می گویم که باعث سربلندی و افتخار ما شدند.
سرمربی استقلال خوزستان با بیان این که سخت است جلوی تیمی مثل استقلال خوزستان که 9 نفره دفاع می کند پیروز میدان شد افزود: حریف در بسیاری از دقایق بازی به کار دفاعی می پرداخت و بر روی ضد حملات برنامه داشتند.
وی عنوان کرد: در نیمه اول بازی بر روی اشتباهات فردی گل دریافت کردیم اما در نیمه دوم بسیار خوب ظاهر شدیم و توقع داشتیم که تیم ما نتیجه را برگرداند.
کاظمی با اشاره به این که بازی تیمم را تحسین می کنم چرا که بدون استرس و با تمرکز بازی کردند افزود: اگر در ادامه راه مثل نیمه دوم امروز بازی کنیم مطمئن هستم که در لیگ ماندنی خواهیم بود.
وی عنوان کرد: شرایط بردن استقلال در این بازی برای ما مهیا بود اما توفیق گل زدن در این بازی از ما دور بود امیدوارم در بازی های آینده بتوانیم بهتر بازی کنیم و امتیازات لازم را جمع آوری کنیم.
سرمربی تیم ماشین سازی تبریز ادامه داد: اگر چه استقلال خوزستان در این بازی چندین بازیکن خود را در اختیار نداشت اما این موضوع مهمی نیست زیرا ما نیز چهار بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشتیم.
وی در پایان با اشاره به این که هیچ اولتیماتومی از سوی باشگاه به من داده نشده، افزود: من ایثار کردم که هدایت تیم را بر عهده گرفتم، مگر زمانی که این تیم را گرفتم قهرمان آسیا بود که اکنون به من اولتیماتوم بدهند.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و ماشین سازی تبریز با برتری یک بر صفر به سود استقلال خوزستان به پایان رسید.
با احتساب امتیاز این بازی استقلال خوزستان با کسب 32 امتیاز در جایگاه ششم و ماشین سازی تبریز با 14 امتیاز قعرنشین جدول است.
6002خبرنگار: پارسا شاکری **انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.