مازیارجهانبخشی یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا درخصوص وضعیت رشته کبدی در خوزستان و قطعی شدن نایب قهرمانی نماینده خوزستان(سران جنوب) در رقابت های لیگ برتر کشور اظهار کرد: با وجود ظرفیت های خوب خوزستان در این رشته، این استان نتوانست توانمندی های خود را درسطوح کشوری در تمامی رده های سنی نشان دهد اما تیم سران جنوب با حضور قدرتمند خود در رقابت های قهرمانی کشور تا اندازه ای این ضعف ها را پوشش داده و نام خوزستان را درجایگاه بالایی نگه داشته است.
وی همچنین به اعزام نماینده استان به رقابت های دوربرگشت لیگ برتر کشور اشاره کرد و افزود: نماینده استان هم اکنون برای حضور در مرحله پایانی این مسابقات به گرگان اعزام شده و با وجود اینکه در دور رفت نایب قهرمانی را ازآن خود کرد، در این مرحله برای کسب مقام قهرمانی با تیم میزبان رقابت می کند.
سرپرست تیم های کبدی خوزستان ادامه داد: تیم خوزستان تاکنون شایستگی های خود را به رخ سایر تیم ها کشیده و امید است در رقابت نهایی نیز بتواند با اقتدار بر سکوی قهرمانی قرارگیرد.
وی گفت: این رقابت ها در دور برگشت با حضورهفت تیم به میزبانی گرگان از چهارم بهمن آغاز و به مدت یک تا دو هفته به طول می انجامد و در نهایت قهرمان این مسابقات معرفی می شود.
جهانبخشی اظهارکرد:باتوجه به برنامه ها و ریکردی که از ابتدا در دستور کار قرار گرفته، تقویت نماینده خوزستان و تیم های پایه در اولویت بوده و برای سال آینده نیز برنامه های ویژه ای برای معرفی توانمندی های واقعی کبدی استان به مرحله اجرا می رسد.
وی همچنین بر افزایش ورزشکاران کبدی در تیم های ملی تاکید کرد و گفت: هم اکنون خوزستان دارای سه بازیکن ملی پوش است که انتظار می رود باتوجه به ظرفیت های خوب استان درسال آینده بر این تعداد افزوده شود.
سرپرست تیم های کبدی خوزستان افزود:همچنین به منظور توسعه زیرساخت های این رشته با حمایت رئیس هیات استان برنامه های خوبی در دستور کار قرار گرفته و بی شک این حمایت ها می تواند راه رشد و پیشرفت را برای تیم های استان هموار کند.
کامبیز بهادری رییس هیات کبدی اهواز شنبه در حکمی مازیارجهانبخشی را به عنوان سرپرست تیم های کبدی اهواز منصوب کرد.
7152 /6037
خبرنگار: محمدرضا خبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.