فریدون عبدی روز یکشنبه به ایرنا افزود:مراکز ترک اعتیاد مراکزی هستند که شخص معتاد به مواد مخدر دوره سم زدایی خود را در مدت 21 روز تا یک ماهه در آنجا می گذراند .
وی با اشاره به اینکه این مراکز زیرنظر بهزیستی و بصورت خصوصی فعالیت می کنند گفت :هر کدام از این مراکز ماهانه 30 نفر ظرفیت دارد و بعد از گذراندن دوره سم زدایی و ترخیص افراد معتاد در مرکز TC اجتماع درمانی می شوند و آموزش های حرفه آموزی و مددکاری را در این مرکز فرا گرفته تا شرایط بازگشت به جامعه برای آنها فراهم شود .
عبدی اضافه کرد:با توجه به مشکلاتی که در کوی مدرس دزفول وجود داشت نیاز به تاسیس یک مرکز ترک اعتیاد در این منطقه احساس می شد که بتازگی با حضور بخش خصوصی یک مرکز در این منطقه دایر شد و جوابگوی نیاز اهالی این منطقه می باشد.
رئیس بهزیستی دزفول افزود:در نظر داریم تعداد مراکز ترک اعتیاد مجوز دار دزفول را از هفت مرکز به 10 مرکز ارتقا دهیم تا خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود.
وی گفت:در حال حاضر در اکثر مناطق پرخطر شهرستان دزفول مرکز ترک اعتیاد تاسیس شده و مجوز تاسیس یک مرکز نیز در جاده محمدبن جعفر نیز اخذ شده است که بزودی راه اندازی خواهد شد.
آرمین جولایی منش موسس و مدیر مرکز ترک اعتیاد روز نو که بتازگی در کوی مدرس تاسیس شده است نیز گفت:این مرکز که ظرفیت پذیرش 30 نفر را دارد بصورت شبانه روزی فعالیت می کند و دارای پزشک روان شناس و مددیار می باشد.
وی محل این مرکز را مجتمع صنعتی شماره یک دزفول عنوان کرد و گفت:مرکز ترک اعتیاد روز نو یک مرکز بستری ترک اعتیاد و اقامتی با جدیدترین متد علمی دنیا می باشد که فعالیت خود را با مجوز بهزیستی خوزستان آغاز کرده است .
وی گفت:شهروندان برای کسب اطلاعات از نحوه فعالیت این مرکز می توانند به شماره تلفن های 42282020 و 09353722065 تماس بگیرند.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
11 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.