به گزارش ایرنا سیدمجید صالحی شنبه درحاشیه بازدید از کانون فرهنگی اجتماعی بانوان شهرستان گتوند با اشاره به وضعیت نامناسب مکان این کانون افزود:قطعه زمینی به مساحت250متر مربع برای احداث ساختمان کانون بانوان گتوند اختصاص یافته است.
فرماندار گتوند در ادامه گفت: رفع مشکلات بانوان در حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی نیازمند برنامه‌ریزی و تعامل همه نهادها و نیاز به مشارکت بیشتر بانوان دارد.
صالحی اهمیت توجه به فعالیت های فرهنگی ، ورزشی ، اجتماعی و اقتصادی بانوان را یادآور شد و افزود: خوشبختانه دولت تدبیر و امید به نقش و کارکرد زنان در جامعه اعتقاد راسخ دارد و اگر این توجه تقویت شود، آثار آن متوجه تمام جامعه خواهد بود.
وی با اشاره به استعدادها و ظرفیت بالای بانوان این شهرستان در زمینه های مختلف افزود: تمام تلاش خود را برای خدمت به جامعه بانوان این شهرستان به کار خواهیم گرفت.
مشاور فرماندار و مسئول امور بانوان شهرستان گتوند درادامه با ارائه گزارشی از فعالیت های این کانون،تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را یکی از اهداف مهم حوزه بانوان جهت کمرنگ کردن آسیب‌های اجتماعی بیان کرد.
نرگس اسکندری با اشاره به استقبال بانوان شهرستان از برنامه های این کانون گفت: کلاس های خیاطی،چرم دوزی، آرایشگری و خودآرایی،گلیم بافی، معرق کاری،مشاوره خانواده و بهداشتی و کلاس های ورزشی از جمله این برنامه ها است که روزانه دراین کانون برگزار می شوند.
کانون فرهنگی،اجتماعی بانوان شهرستان گتوند با 500 عضو فعالیت خود را از سال 1391 در این شهرستان آغاز کرده است.
6068/7467
خبرنگار:باقر ابراهیمی **انتشار:محمدعلی فریدپناه
کانال خبری ایرنا خوزستان @ irnaahvaz
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.