به گزارش ایرنا فیروز کریمی پس از توافق با مدیران باشگاه صنعت نفت آبادان به صورت رسمی هدایت زردپوشان آبادان در نیم فصل دوم لیگ برتر را بر عهده گرفت.
فیروز کریمی که صبح امروز چهارشنبه با پرواز ساعت 7 صبح برای مذاکره با مدیران صنعت نفت آبادان برای هدایت تیم فوتبال صنعت نفت به این شهر سفر کرده بود، قرارداد خود را با این تیم امضا کرد.
صبح امروز مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان به صورت یکطرفه قرارداد نادر دست نشان مربی قائمشهری این تیم را فسخ کرد.
جمع زیادی از هواداران تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر چهارشنبه با حضور در زیمن فوتبال 'پیروز ' آبادان علیه مدیریت باشگاه صنعت نفت شعار داده و لغو قرارداد فیروز کریمی را خواستار شدند.
حاضران در این محل، برکناری علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه صنعت نفت و جمعی دیگر از بازیکنان این تیم را خواستار شده و از مدیرعامل این باشگاه خواستند، نادر دست نشان بار دیگر به عنوان سرمربی تیم منصوب شود.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان رقابت های نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر با 16 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت.
گفته می شود، در تبصره 1 قرارداد دست‌ نشان آمده است:در صورتی که تیم صنعت نفت تا پایان نیم فصل اول مسابقات، در رتبه ‌ای بیشتر از رتبه دهم قرار گیرد، باشگاه حق فسخ یکطرفه این قرارداد را دارد که این گفته باشگاه از سوی نادر دست نشان تکذیب شده است.
7104/6125 خبرنگار:مسعود گادار*** انتشار:سیدبهادر حسینی
کانال خبری ایرنا خوزستان:irnaahvaz@
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.