به گزارش ایرنا فرشید بهشتی یکشنبه در نشست شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان خرمشهر در بخشداری مینوشهر با تشریح جزئیات اجرای طرح های عمرانی مراکز بهداشت و درمان شهرستان، گفت:اعتبار جذب شده برای ساخت چهار باب خانه بهداشت، شش مرکز روستایی، نوسازی دو مرکز شهری، خرید تجهیزات فنی و اداری، تامین زیرساخت های اینترنتی و خرید رایانه مراکز بهداشت و خانه های روستایی هزینه می شود.
بهشتی اظهار داشت:علاوه بر این اعتبار، تعمیر 11 باب خانه بهداشت، تعمیر شش مرکز درمانی و یک مرکز روستایی، تجهیز و راه اندازی دو واحد دندانپزشکی و خرید تجهیزات فنی و اداری از دیگر اقدامات انجام شده در راستای طرح تحول سلامت در شهرستان خرمشهر است.
وی با تاکید بر لزوم افزایش کیفیت خدمات مرکز بهداشتی درمانی امام علی (ع) مینوشهر اظهار داشت:مرکز درمانی امام (علی) مینوشهر، دهه فجر سال جاری به داروخانه، تزریقات و تجهیز آزمایشگاه مجهز می شود.
رئیس مرکز بهداشت خرمشهر نیز در این نشست، اجرای طرح وارنیش فلوراید ویژه 16 هزار دانش آموز شهرستان را یادآور شد و گفت:از ابتدای آغاز تحصیلی تاکنون 16 هزار دانش آموز شهری و روستایی شهرستان، از سوی واحد بهداشت دهان و دندان زیر پوشش خدمات ترمیم وارنیش فلوراید قرار گرفتند.
مهرداد پاریان زیتونی اظهار داشت:مرکز بهداشتی درمانی امام علی (ع) مینوشهر اولین مرکز درمانی ثبت اطلاعات در سامانه سیب را به صورت کامل انجام داده است.
پاریان زیتونی افزود: امید است دانشگاه علوم پزشکی آبادان و مرکز بهداشت خرمشهر، برنامه های مدون و حساب شده ای برای سلامت تمام اقشار جامعه و مردم خرمشهر اجرا کنند.
هاشم سیاحی شهردار مینوشهر نیز در این نشست، برخورد با عرضه کنندگان قلیان و ساماندهی دستفروشان را از اقدامات شهرداری عنوان کرد.
به گزارش ایرنا جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی بخش مینوشهر با حضور بخشدار، مدیر شبکه بهداشت و درمان ، رئیس مرکز بهداشت، نماینده فرماندهی نیروی انتظامی، سرپرست اداره آموزش و پرورش مینوشهر و مسئول اداره حفاظت محیط زیست خرمشهر با هدف ارتقای سطح کیفی آب آشامیدنی مینوشهر، اتلاف سگهای ولگرد، اجرای طرح مروج سلامت و جمع آوری مراکز عرضه قلیان برگزار شد.
در این نشست مقرر شد که کارگروهی متشکل از بهداشت و درمان، محیط زیست، کشاورزی، آب و فاضلاب، شهرداری مینو تشکیل شود و گزارشی از وضعیت انهار و اماکن عمومی و بهداشتی مینوشهر به بخشداری مینوشهر ارائه دهد.
7100/ 6037 خبرنگار: کمیله حجازی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
کانال خبری ایرنا خوزستان:irnaahvaz@
برای دریافت لحظه به لحظه اخبار استان خوزستان به کانال http://www.telegram.me/irnaahvaz بپیوندید.

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.