رضا نجاتی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر توجه ویژه فرمانداری شوش نسبت به حل مشکل کارکنان و بازنشستگان کارخانه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه افزود: در نشست شورای تامین این شهرستان مدیر عامل این شرکت موظف شد تا نسبت به پرداخت حق سنوات بازنشستگان ، ‌پیمانکاران و نیز مطالبات کارگران نی بر و کارکنان سایر بخش های این شرکت در اسرع وقت اقدام کند.
وی اظهار کرد: کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از جمله شرکت های مهم و فعال در شهرستان شوش بوده که نقش مهمی در رونق اقتصاد و تولید در استان خوزستان دارد لذا رفع مشکلات جامعه کارگری آن در دستور کار شورای تامین این شهرستان قرار دارد.
نجاتی با اشاره به اعتراض مکرر کارکنان و بازنشستگان این شرکت به دلیل پرداخت نشدن به موقع حقوق و مطالبات بیان کرد: طبق تصمیم شورای تامین شهرستان شوش شخص مدیر عامل این شرکت مکلف شد تا با پرداخت مطالبات بازنشستگان
و کارکنان سایر بخش ها در اسرع وقت نسبت به حل مسایل و مشکلات جامعه کارگری این شرکت اقدام کند.
جمعی از بازنشستگان شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه روز شنبه برای چندمین بار در اعتراض به پرداخت نشدن حق سنوات خود دست به تجمع زدند.
کارگران نی بر ، پیمانکاران و نیز کارکنان سایر بخش های این شرکت به دلیل پرداخت نشدن به موقع حقوق و مطالبات خود بارها دست به تجمع اعتراض آمیز زده اند.
کارخانه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه که 50 سال از فعالیت آن می گذرد اواخر پارسال از سوی سازمان خصوصی سازی به بخش خصوصی واگذار شد اما با این واگذاری مشکلات جامعه کارگری این شرکت تشدید شد.
6068
خبرنگار و انتشار:محمدعلی فریدپناه

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.