سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان گفت: ۲۵ هزار و ۴۰۶ بیمار کرونایی در قرنطینه خانگی بسر می برند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان از شناسایی یک هزار و ۴۹۷ بیمار جدید کرونایی در شبانه روز گذشته در این استان خبر داد و گفت: ۲۵ هزار و ۴۰۶ بیمار کرونایی در قرنطینه خانگی بسر می برند.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، دکتر سیدمحمد علوی دوشنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته هفت هزار و ۱۲۳ بیمار کرونایی به مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستان های خوزستان مراجعه کردند که این میزان نسبت به روز گذشته چهار هزار و ۳۹۱ نفر کاهش داشته است.

وی افزود: در همین بازه زمانی ۱۰۰ بیمار در بیمارستان های این استان بستری شدند که نسبت به روز قبل  ۱۱ نفر بیشتر شده است.

علوی همچنین گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ نفر در استان خوزستان به دلیل ابتلا به کرونا، جان باختند که این آمار  نسبت به روز قبل تغییری نداشته است.

شناسایی یک هزار و ۴۹۷ بیمار جدید کرونایی طی یک روز در خوزستان

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا خوزستان از شناسایی یک هزار و ۴۹۷ بیمار جدید در شبانه روز گذشته در این استان خبر داد و گفت: این میزان نسبت به روز قبل از آن ۸۷ نفر بیشتر است.  

وی افزود: کاهش مراجعه به بیمارستان ها و مراکز درمانی و ثابت ماندن تعداد بیماران بستری و فوتی ها نشان دهنده ثبات و پایداری در روند رو به گذر از پیک این بیماری است.

علوی تعداد بیماران بهبود یافته در شبانه روز گذشته در خوزستان را ۲ هزار و ۷۹۰ نفر عنوان کرد و گفت:این رقم نسبت به روز قبل افزایش داشته است.

وی با اشاره به روند کند واکسیناسیون در خوزستان افزود: در حال حاضر ۸۵ درصد از جمعیت هدف استان یک دُز، ۷۲ درصد ۲ دُز و ۲۸.۵ درصد سه دُز واکسن تزریق کرده اند.

علوی در خصوص عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان هشدار داد و گفت: اکنون رعایت شیوه نامه ها در مراکز عمومی حدود ۷۰ درصد است که راضی کننده نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.