فرماندار باغملک با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان، از مسافران نوروزی خواست به این شهرستان سفر نکنند.

فرماندار باغملک گفت: مسافران نوروزی با توجه به وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان، تا اطلاع ثانوی به این شهرستان سفر نکنند.

به گزارش جماران، محمد نجاتی پور روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پست ایست و بازرسی در ورودی باغملک در پل چم کوره برپاست‌ و از حضور مسافران غیربومی جلوگیری می‌کند.

وی بر ایجاد محدودیت بیشتر و ممنوعیت ورود به مناطق گردشگری شهرستان باغملک تا اطلاع ثانوی تاکید کرد و گفت: از مسافران درخواست می‌کنیم به هیچ عنوان باغملک را به عنوان مقصد مسافرت خود انتخاب نکنند.

فرماندار باغملک افزود: در صورت رعایت نکردن موارد ذکر شده، متخلفان با اعمال قانون و محدودیت سختگیرانه از سوی پلیس روبه رو خواهند شد.

وی ادامه داد: از فرماندهی و ماموران انتظامی ، راهنمایی و رانندگی و پلیس راه که در برقراری نظم و امنیت، ساماندهی تردد و کنترل ترافیک و از همه مهمتر ایجاد محدودیت ویژه کرونایی تلاش می‌کنند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

فرماندار باغملک گفت: با همکاری بیشتر مردم فهیم و ماندن آنها در خانه و حضور و پایمردی پلیس، بسیج، کادر درمانی، امدادی ، خدماتی، قضایی و مدیریتی می‌توانیم شاهد تبدیل وضعیت نامطلوب کنونی به وضعیت عادی باشیم.

رییس ستاد مقابله با کرونای باغملک افزود: با تلاش مجموعه ستاد مقابله با کرونای این شهرستان در بخش‌های مختلف و همکاری مردم در چند روز گذشته، روند افزایشی مبتلایان به کرونا متوقف و هم اینک این روند کاهشی شده اما کافی نیست و تا عادی شدن وضعیت نیاز به همراهی بیشتر مردم و تلاش مضاعف مسوولان مربوطه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.