رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از ابتلای 254 نفر جدید به بیماری کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان خبر داد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با اشاره به انجام ۵۴۰ نمونه آزمایش کرونا در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در مدت ۲۴ ساعت گذشته گفت: ابتلای ۲۵۴ نفر جدید به بیماری کووید ۱۹ در منطقه جنوب غرب خوزستان تایید شد.

به گزارش جماران، شکرالله سلمان‌زاده شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:۱۳۲ بیمار جدید در آبادان ، ۵۱ بیمار در خرمشهر و ۷۱ بیمار کرونایی جدید در ۲۴ ساعت گذشته در شادگان شناسایی شدند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: از موارد مثبت کرونای جدید ۲۳۶ نفر به صورت سرپایی پذیرش و خدمات درمانی دریافت کردند ضمن اینکه در روز گذشته ۴۸ بیمار حادتنفسی در بیمارستان بستری و ۳۹ نفر بهبود یافته نیز از بیمارستان مرخص شدند.

وی تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستانهای آبادان را ۲۳۲ نفر عنوان کرد و گفت: در ۲۴ساعت گذشته ۲ بیمار کرونایی در شادگان، یک بیمار در آبادان و یک بیمار در خرمشهر جان خود را از دست دادند.

سلمان زاده افزود: با افزایش موارد مثبت کرونا در جنوب غرب خوزستان در ‌روزهای گذشته شاهد افزایش موارد بستری در بخش مراقبت‌های ویژه هستیم که این موضوع نگران کننده است.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در زمان حاضر نادیده گرفتن محدودیت‌ها باعث افزایش تماس افراد شده و مردم با عادی انگاری شرایط تصورشان این است که بیماری کاهش یافته است این درحالی است که بیماری در منطقه جنوب غرب خوزستان همچنان افزایشی است.‌

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.