فرماندار دزفول به برگزاری یک مجلس ترحیم سه هزار نفری در حاشیه این شهر واکنش نشان داد.

فرماندار دزفول با تأکید بر ممنوعیت برگزاری تجمع برای جلوگیری از شیوع کرونا، گفت: این تجمع سه هزار نفری با ورود ماموران بهداشت و نیروی انتظامی سریع  تمام شد و بانیان مراسم ضمن اظهار ندامت از این اقدام تعهد دادند چنین مراسمی تکرار نکنند البته پیگیری قضایی این تجمع در دست بررسی است .

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، علی فرهمندپور گفت: تالاری که ۴۰۰ نفر ظرفیت دارد اجازه برگزاری مراسم با ۲۰۰ نفر میهمان را دارد ضمن اینکه پروتکل های بهداشتی باید با نظارت ماموران بهداشت رعایت شود.

وی گفت: مراکز ورزشی زیر نظر آموزش پرورش نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی اجازه فعالیت دارند .

فرماندار دزفول بر ضرورت ممنوعیت برگزاری تجمع برای جلوگیری از شیوع کرونا تاکید کرد و گفت: برگزاری هرگونه تجمع  غیرقانونی است چرا که کرونا همچنان پابرجاست .

فرهمند پور گفت: ستاد کرونا در کنار مردم است و هدفی جز حفظ سلامتشان ندارد، با این وجود اگر عده ای قصد به خطر انداختن سلامت دیگران را داشته باشند با آنها برخورد قانونی خواهد شد .

فرماندار دزفول در خصوص برگزاری یک مجلس ترحیم سه هزار نفری در حاشیه این شهر نیز گفت: بعد از گذشت چند ماه از درگذشت یکی از بزرگان یک طایفه مراسمی برای وی تدارک دیده شد البته بانیان مراسم پیش بینی نکرده بودند چنین جمعیتی حضور یابند.

وی گفت:  این تجمع سه هزار نفری با ورود ماموران بهداشت و نیروی انتظامی سریع  تمام شد و بانیان مراسم ضمن اظهار ندامت از این اقدام تعهد دادند چنین مراسمی تکرار نکنند البته پیگیری قضایی این تجمع در دست بررسی است .

وی با بیان اینکه آرامش کنونی حاصل  رعایت فاصله گذاری ماههای گذشته است از مردم خواست همچنان شرایط را درک کنند تا وضعیت کرونا در این شهرستان سفید شود.

فرماندار دزفول افزود: با تلاش کادر درمان و همکاری مردم، تعداد  بیماران  بستری و فوتی های کرونا در این شهرستان روند کاهش یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.