همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تامین اجتماعی سراسر کشور ، دوباره برای مقابله با موج دوم و سوم ویروس مرگبار کرونا بسیج شدند.

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی گفت: همه بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تامین اجتماعی سراسر کشور ، دوباره برای مقابله با موج دوم و سوم ویروس مرگبار کرونا بسیج شدند.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، دکتر ابوالفضل آفریده روز چهارشنبه در نشست مدیران درمان تامین اجتماعی خوزستان در اهواز افزود: در جریان شیوع بیماری کووید ۱۹ همه بیمارستان‌های تامین اجتماعی در سراسر کشور درگیر این بیماری بودند و در زمان حاضر با توجه به موج جدید این بیماری و وضعیت قرمز کرونایی در بیشتر نقاط کشور، بیمارستان‌ها و مراکز درمانی تامین اجتماعی برای پذیرش و ارائه خدمات به بیماران کرونایی آماده و فعال شدند.

وی با اشاره به خستگی کادر درمانی و پشتیبانی مراکز درمانی تامین اجتماعی برای تداوم مبارزه با بیماری کرونا افزود:با وجود ارائه خدمات درمانی به مبتلایان کرونایی ، تلاش شده خللی در ارائه خدمات به سایر بیماران ایجاد نشود.

زیان ۳۰هزار میلیارد ریالی تامین اجتماعی ناشی از ویروس کرونا

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی از زیان ۳۰هزار میلیارد ریالی این سازمان ناشی از پیامدهای منفی شیوع ویروس کرونا خبرداد.  

آفریده اظهار داشت:کرونا بر ساختار سازمان تامین اجتماعی تاثیر منفی گذاشته که در همین رابطه در بخش بیمه بیکاری متحمل هزینه های سنگینی شدیم و با کاهش درآمد نیز روبه‌رو هستیم.

بیمارستان ۹۶تختخوابی تامین اجتماعی قبل دهه فجر بیمار پذیرش می‌کند

مدیرکل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی در این نشست با اشاره به اینکه زمان افتتاح رسمی بیمارستان ۹۶تختخوابی تامین اجتماعی دزفول دهه فجر امسال است گفت: با توجه به اینکه بخش اعظم تجهیزات پزشکی و درمانی این بیمارستان تهیه و نصب شده است تلاش می‌کنیم قبل از زمان افتتاح رسمی ، بیمارپذیرش کنیم.  

وی با اشاره به پتانسیل خیرین شهرستان دزفول افزود:اگر بتوانیم قسمتی از تجهیزات این بیمارستان که تنها بیمارستان مهم تامین اجتماعی شمال خوزستان است را از مساعدت خیرین سلامت استفاده کنیم  آن بخش را به نام آن خیر  یا موسسه نام‌گذاری و ثبت کنیم.

دکتر صادق جلیلی مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان نیز دراین نشست گفت: مراحل بیمارستان ۹۶ تختخوابی تامین اجتماعی دزفول در حال تکمیل و بهره برداری است.

وی با اشاره به اینکه احداث بیمارستان ۹۶ تختخواب تامین اجتماعی شهرستان دزفول از سال ۱۳۹۴ آغاز شده گفت: این پروژه تاکنون بیش از ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

این بیمارستان در چهار طبقه به مساحت ۱۷ هزار و ۵۰۰ مترمربع شامل؛ بخش‌های جراحی ، ICU و CCU، کودکان، زنان و زایمان، داخلی و آزمایشگاه‌ وفیزیوتراپی است ضمن آنکه  طبقه همکف این بیمارستان نیز مجهز به اورژانس، درمانگاه و داروخانه است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.