فرماندار دشت‌آزادگان گفت: صادرات کالاهای غیرنفتی به عراق از مرز تجاری و بین‌المللی چذابه در غرب خوزستان به صورت روان ادامه دارد.

دروازه تجاری چذابه در ۱۱۰کیلومتری شمال غرب اهواز، پنجم مرداد ۱۳۹۹ پس از حدود پنج ماه از شیوع ویروس کرونا به صورت رسمی بر روی کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران باز شد.

به گزارش جماران، حمید سیلاوی با بیان اینکه همه دستگاه‌های متولی مرز تجاری چذابه از جمله بهداشت (قرنطینه)، بارانداز ، گمرک ، راهداری ، مرزبانی و انتظامی برای روان‌سازی صادرات کالا در مرز چذابه فعال و پای کار هستند افزود: در یک هفته اخیر روند صادرات کالا از مرز چذابه صعودی بوده است.

وی گفت: درچند روز گذشته همه موانع و مشکلاتی جزیی و بخشی در روند صادرات کالا در چذابه برطرف شده است به همین دلیل پیش بینی می‌شود روزهای آینده روند صادرات کالا از این مرز شتاب گیرد.

فرماندار دشت آزادگان که مرز تجاری چذابه در حوزه سیاسی این شهرستان واقع شده است بدون اشاره به میزان صادرات کالا از این گذرگاه مرزی ادامه داد:تلاش شده از همه ظرفیت‌های قانونی برای توسعه صادرات کالا از چذابه استفاده شود.

سیلاوی افزود: روز به روز وضعیت مرز تجاری چذابه به استانداردهای مورد نظر نزدیک‌تر و هماهنگی‌ها بیشتر می‌شود تا تجار و بازرگانان بدون دغدغه به صادرات کالا به عراق بپردازند.

وی گفت: مرز تجاری چذابه در همه روزهای هفته غیر از روزهای تعطیل رسمی برای صادرات کالا  باز است.   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.