معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید از آغاز نوسازی و بازسازی تاسیسات مناطق نفت‌خیز جنوب خبر داد.

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید با اعلام خبر آغاز نوسازی و بازسازی تاسیسات مناطق نفت‌خیز جنوب، گفت: پس از چند سال کار مطالعاتی که توسط کارشناسان مناطق نفت خیز جنوب انجام گرفت در بخش‌های فرآورش و NGL یکسری از این تاسیسات با توجه به قدمت و تغییر خوراک و سایر شرایط کاندید طرح نوسازی و بازسازی قرار گرفتند.

به گزارش جماران، فرخ علیخانی در حاشیه بازدید از تاسیسات گاز و گاز مایع شرکت‌های تابعه کارون، مارون، آغاجاری و گچساران گفت: این بازدید با هدف بررسی وضعیت این واحدها صورت گرفت که پس از ارزیابی‌های فنی و اقتصادی برنامه بازسازی، نوسازی و یا تجمیع آنها تعریف و اجرا خواهد شد.

وی طرح نوسازی و بازسازی تاسیسات را یک کار بزرگ و ملی خواند و افزود: پس از چند سال کار مطالعاتی که توسط کارشناسان مناطق نفت خیز جنوب انجام گرفت در بخش‌های فرآورش و NGL یکسری از این تاسیسات با توجه به قدمت و تغییر خوراک و سایر شرایط کاندید طرح نوسازی و بازسازی قرار گرفتند.

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید ادامه داد: همچنین بررسی اولیه وضعیت ناوگان آتش نشانی مناطق نفت‌خیز جنوب از دیگر اهداف این بازدید است که در نظر داریم ماشین‌ها و ایستگاه‌های آتش نشانی این شرکت را طی چند مرحله مطابق با استانداردهای روز نوسازی و بازسازی کنیم.

علیخانی همچنین با اشاره به بررسی وضعیت خوزستان از نظر شیوع ویروس کرونا، اضافه کرد: در این سفر نیز پشتیبانی از اقدامات بهداشتی مجموعه صنعت نفت در راستای مسئولیت‌های اجتماعی از کادر درمان نیز مورد ارزیابی قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.