محمدرضا اسماعیل چگنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نرجس معتمد بانوی نیکوکار اهل بابل به نیت خاندان معتمد این واحدهای آپارتمانی واقع در خیابان سهروردی تهران را اهدا کرده است.

وی با قدردانی از کمک خیرخواهانه این بانوی نیکوکار ارزش ریالی این واحدهای آپارتمانی را ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: هرکدام از این آپارتمان‌ها ۱۰۰ مترمربع مساحت دارد.
مدیرعامل مرکز خیریه درمانی امام حسن مجتبی(ع) دزفول اظهارداشت: خانواده حسین فتحی از خیرین سلامت دزفول نیز ۲ دستگاه دیالیز به مبلغ ۲ میلیارد ریال به مرکز خیریه امام حسن مجتبی(ع) اهدا کرد.

وی افزود: مرکز خیریه امام حسن مجتبی (ع) دزفول نیز این ۲ دستگاه را به بخش دیالیز بیمارستان بزرگ این شهرستان اهدا کرد.

به گزارش ایرنا مرکز رادیوتراپی انکولوژی امام حسن مجتبی(ع) دزفول به عنوان نوزدهمین مرکز آنکولوژی کشور و یکی از مجهزترین مراکز رادیوتراپی جنوب غرب کشور است.
این مرکز درمانی در زمینی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ مترمربع در پنج طبقه و زیربنای ۶ هزارو ۵۰۰ مترمربع با ۴۸۰ میلیارد ریال کمک افراد خیر احداث و تجهیز شد و مردادماه سال ۹۴ به بهره برداری رسید.
بیش از چهار هزار و ۷۰۰ بیمار مبتلا به سرطان( اغلب از شهرهای شمال خوزستان و استان های ایلام و لرستان) در این مرکز خیریه درمانی زیرپوشش خدمات درمانی رایگان قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.