سرگرد علیرضا ایمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته‌های معیشتی شامل برنج، گوشت، روغن، رب گوجه فرنگی، سویا، شیرینی، قند، شکر و ماکارونی همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) تهیه و توسط حدود ۹۰ پایگاه بسیج بین اقشار آسیب پذیر توزیع  شدند.

وی با بیان اینکه این بسته‌های معیشتی به همت خیران و جهادگران بسیجی تهیه شده‌اند، بیان کرد: این بسته‌ها از طریق مساجد و پایگاه‌های بسیج در محله‌های کم برخوردار و بین اقشار آسیب دیده از کرونا تقسیم شدند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش ارزش هر بسته معیشتی را سه میلیون ریال عنوان و بیان کرد: با بررسی‌های به عمل آمده شناسنامه‌ای از اقشار آسیب دیده از کرونا و همچنین خانواده‌های بی‌بضاعت در این شهرستان تهیه شده که بسته‌های معیشتی براساس آن توزیع می‌شوند.

وی افزود: تعداد زیادی از خانواده‌ها در بحران کرونا و تعطیلی برخی مشاغل دچار آسیب اقتصادی شدند و رهبر معظم انقلاب برای جبران آن دستور اجرای رزمایش کمک مومنانه را صادر کردند.

سرگرد ایمانی ارزش تقریبی بسته‌های معیشتی در طول اجرای رزمایش کمک مومنانه را حدود ۱۵میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تلاش بر این است بسته‌های معیشتی بین همه خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شوند.

به گفته‌ وی تاکنون در ماه مبارک رمضان در قالب رزمایش همدلی و کمک مومنانه یک هزارو۵۰۰ بسته غذایی تهیه و بین محرومان و کسانی که معیشت آنان به واسطه شیوع بیماری کرونا دچار مشکل شده است، توزیع شد.

شهرستان شوش با حدود ۲۲۰ هزار نفر جمعیت درشمال استان خوزستان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.