شهردار گتوند روز چهارشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: شورای اسلامی شهر گتوند از تشکیل نخستین دوره تاکنون به علت نداشتن ساختمان مستقل در هر دوره بنا به تصمیم اعضا بارها به ساختمان جدید و به صورت اجاره‌ای نقل مکان می‌کرد و یافتن آدرس آن به چالشی برای شهروندان تبدیل شده بود.

صدیقه میری افزود: سردیس زنده یاد مجید احمدی عضو فقید دومین دوره شورای اسلامی شهر گتوند که در حین انجام ماموریت در حادثه رانندگی درگذشت، نیز پس از نصب در ساختمان شورای شهر با حضورمسئولان شهرستانی و خانواده وی رونمایی شد.

به گزارش ایرنا، ساختمان شورای اسلامی شهر گتوند با مساحت ۲۲۵ مترمربع و ۱۳۰ متر زیربنا در کوی ولیعصر(عج) یا شهرک ملاوی سابق احداث شده است.

با گذشت بیش از ۱۴ سال از ارتقای بخش گتوند به شهرستان، هشت اداره این شهرستان هنوز ساختمان اداری ندارند و این مشکل موجب سردرگمی مراجعان شده است.

ادارات صنعت، معدن و تجارت، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اوقاف و امور خیریه، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، شیلات، راه و شهرسازی و جمعیت هلال احمر شهرستان گتوند از جمله اداره‌های خانه به دوش گتوند هستند و در سال‌های اخیر بارها نقل مکان کرده‌اند.

پیگیری و احداث ساختمان اداری مستقل این ادارات و دستگاه‌های اجرایی از سوی مسئولان شهرستانی و استانی برای تسهیل در ارائه خدمات به ارباب رجوع ضرورت دارد.

شهر گتوند مرکز شهرستان گتوند در شمال استان خوزستان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.