نگار افشین سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اولین دوره مسابقات رسمی مجازی کاراته کشور در بخش کاتا برای تحقق پویش در خانه می مانیم و ورزش می کنیم، طراحی و برگزار شد که مورد استقبال ورزشکاران کشور قرار گرفت.

وی افزود: این رقابت ها با شرکت یک هزار و ۵۵۰ نفر در ۲ بخش آقایان و بانوان، در پنج رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد که در بخش بانوان یک هزار و ۷۴ نفر و در بخش آقایان ٤٧٦ نفر با هم به رقابت پرداختند.

سرپرست هیات کاراته استان خوزستان افزود: در بخش بانوان زهرا علی پناه در رده سنی بزرگسالان، دیانا صالحی، مبینا پوراسداله، مهسا ارشک، عاطفه زبیدی،  یاسمن بیگدلی، مرضیه حیدری، ملیکا یوسفی و آرزو حسنوند در رده جوانان، عسل سلجوقی، مبینا سادات حسینی و فاطمه سبهانی در رده سنی نوجوانان، ستایش ممبینی، آنالی اکبری و ساینا پورجهانیان در رده سنی خردسالان، رسپینا سبهانی، آوا ابوالقاسمی پور،صبا رضایی، عسل یاراحمدی، فاطمه پوراسداله، نازنین زهرا کاظمی و معصومه نوروزی نژاد در رده سنی نونهالان هشت ورزشکار خوزستاتی صعود کننده به دور بعد رقابت ها هستند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات تا ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه دارد گفت: این مسابقات با قضاوت ٦٠ داور بین المللی کشورمان شامل ٣٠ داور در بخش آقایان و ٣٠ داور در بخش بانوان برابر قوانین فدراسیون جهانی کاراته انجام شد.

به گزارش ایرنا با توجه به تعطیلی سالن های ورزشی، مسابقات، مدارس و حضور ورزشکاران در منزل، این مسابقات با استقبال گسترده در سراسر کشور از طرف خانواده ها و ورزشکاران همراه بوده است و به نظر می رسد اجرای این قبیل مسابقات در حفظ آمادگی و شور و نشاط ورزشکاران بسیار اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.