رضا رضایی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران دزفول افزود: اعتبار این طرح‌های بازآفرینی از طریق اعتبارات ملی تامین و تلاش می‌شود در زمان در نظر گرفته شده بهره برداری شوند. 
وی ادامه داد: سطح کیفی خدمات رسانی به مردم با اجرای این طرح‌ها در شهرهای دزفول، خرمشهر و آبادان افزایش می‌یابد و ضمن تثبیت سکونت افراد از مهاجرت آنها جلوگیری می‌شود. 
مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان اظهارداشت: ساماندهی بازار و پل قدیم دزفول، احداث فضای سبز حریم لوله‌های نفت و گاز آبادان، کفپوش گذاری غرب گرگر شوشتر، بهسازی محله سیاهپوشان دزفول، احداث پارک محله‌ای و سرویس بهداشتی در خرمشهر، روشنایی معابر کوی پیام نور دزفول و زیرسازی و احداث سالن ورزشی کوی مدرس طرح‌های بازآفرینی استان خوزستان هستند که اجرای آنها آعاز شده است.
تعریض جاده بن جعفر دزفول از سرگرفته شد
رضایی گفت: جاده بن جعفر دزفول با وجود اینکه از جاده‌های پرتردد محسوب می‌شود، شرایط خوبی ندارد و سالانه حوادث زیادی در آن رخ می‌دهد.
وی افزود: پیمانکار این جاده مشکلات حقوقی و منابع داشت که ظرف ۲۰ روز تا یکماه مشکل آن رفع و کمتر از یکسال دیگر تعریض جاده انجام خواهد شد. 
مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان تعریض این جاده را از مطالبات شهروندان دزفول دانست و اظهارداشت: امیدواریم با تکمیل این طرح، حوادث نیز در این جاده کاهش یابند.
تعریض جاده دزفول به شوشتر آغاز شد 
رضایی گفت: احداث باند دوم مسیر دزفول به شوشتر یکی دیگر از مطالبات شهروندان دزفول است که قرار است با منابع ملی ۲ بانده شود.
وی افزود: پیمانکار این جاده مشخص شده و در مرحله تجهیز کارگاه است که عملیات اجرایی آن هفته آینده با پیش بینی ۸۴۰ میلیارد ریال آغاز خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان با بیان اینکه ۲۰ کیلومتر این جاده با این اعتبار ۲ بانده می‌شود، اظهارداشت: ظرف سه سال آینده کل این مسیر ۲ بانده و تردد در آن تسهیل می‌شود.

۲۰۰ واحد مسکن مهر عصر چهارشنبه با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسوولان استانی و محلی در کوی زیباشهر دزفول بهره برداری شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.