به گزارش ایرنا فرماندار شهرستان ماهشهر دوشنبه در آیین افتتاح این فرهنگسرا  گفت: احداث ساخت فرهنگسرای شهردای چمران با اعتبار ۷۰ میلیارد ریال از سال ۹۶ در زمینی به وسعت ۲ هزار و ۴۸۰ متر مربع شامل یک سالن آمفی تئاتر و فضای آموزشی آغاز شد که پس از تکمیل به بهره برداری رسید.

محسن بیرانوند افزود:به مناسبت دهه مبارک فجر احداث۲ زمین چمن مصنوعی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان خوزستان در بندر ماهشهر آغاز شد.

فرماندار ماهشهر با بیان اینکه افزون بر ۱۳۰ میلیارد ریال برای اجرای ۲۳ طرح در بخش‌های مختلف عمرانی، خدماتی و ورزشی در این شهرستان هزینه شده‌است گفت: این طرح‌ها در ایام الله دهه فجر افتتاح و یا کلنگ‌زنی می‌شوند.

وی افزود: اقدامات خوبی از سوی دولت خدمتگذار در راستای رفاه حال شهروندان بندرماهشهر انجام شده است که این اقدامات با بهره‌برداری از پروژه‌ها عمرانی و خدمات رسانی نمود بیشتری پیدا می‌کنند.

فرماندار ماهشهر گفت: این شهرستان به لحاظ امکانات بخصوص در بخش فرهنگی نسبت به سایر شهرستان های استان خوزستان شرایط مناسب‌تری دارد. 

بیرانوند به تدوین طرح توسعه متوازن در حوزه‌های کشاورزی، رفاه اجتماعی، ورزشی، اشتغال و درمان در شهرستان بندرماهشهر اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح سطح خدمات‌رسانی به مردم را افزایش می‌ یابد.

ماهشهر در فاصله ۱۲۰ کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.