به گزارش ایرنا با اعلام باشگاه فولاد، از آنجا که شیوع ویروس کرونا باعث تعطیلی مسابقات لیگ‌های مختلف و تمرین تیم‌ها شده است، باشگاه فولاد اقدام به آماده‌سازی زمین‌های چمن‌ مجموعه ورزشی خود کرد تا در صورت برگزاری مسابقات، از زمین‌های مطلوبی برخوردار باشد.

رضا ارزانی‌پور مدیر ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان در این خصوص گفت: از اواسط فروردین ماه با توجه به تعطیلی لیگ برتر و توقف تمرینات تیم، عملیات بهبود و ترمیم زمین شماره ۲ باشگاه که تمرین تیم بزرگسالان در آن برگزار می‌شود آغاز شد تا در اواسط اردیبهشت این زمین با کیفیت مطلوب آماده بهره برداری شود.
 
وی ادامه داد: اقدامات انجام شده شامل آبیاری و کوددهی بوده همچنین عملیات‌ تخصصی با تجهیزات مدرن و استاندارد برای بهبود و بازپروری زمین چمن نیز در دستور کار قرار دارد. این عملیات‌ها شامل دتچینگ، هوادهی، تاپ درسینیگ و لولینگ هستند که جهت ارتقای کیفی و ظاهری زمین چمن تمرین از نظر بهبود تراکم، توسعه ریشه، رنگ و همچنین یکسان‌سازی بستر انجام می‌شوند.

ارزانی پور با بیان اینکه مجموعه ورزشی فولاد خوزستان دارای زمین های شماره یک و ۲ ، سالن های تمرین، استخر، سونا و جکوزی است افزود: با توجه به اقدامات خوبی که در این مدت بر روی زمین اصلی ورزشگاه شهدای فولاد انجام گرفته است، این زمین با کیفیت مطلوب آماده بهره برداری و میزبانی از مسابقات لیگ‌برتر خواهد بود. همچنین کار روی زمین‌های دیگر باشگاه طبق برنامه در حال انجام است.

تیم فولاد خوزستان با گذشت ۲۱ هفته از رقابت های لیگ برتر در مکان ششم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.