به گزارش ایرنا علی دایی پنجشنبه شب پس از پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری اظهار داشت: با توجه به شرایط آب و هوایی اهواز بازی بسیار سختی داشتیم اما بازیکنانم از جان و دل بازی کردند و سه امتیاز شیرین کسب کردیم.
وی با اشاره به این که از قبل می‌ دانستیم که فولاد در زمین خودش از دقیقه 60 به بعد با توجه به شرایط آب و هوایی نسبت به حریفان بهتر کار می کند افزود: تیم فولاد پیش از این چهار گل از پنج گل زده خود را از دقیقه 60 به بعد به ثمر رسانده است لذا با برنامه ریزی قبلی برابر این تیم ظاهر شدیم و خوشبختانه هر سه امتیاز را گرفتیم.
دایی با بیان این که نمی خواستیم با دست خالی از اهواز برگردیم و به هر سه امتیاز بازی نیاز داشتیم افزود: با توجه به تمرینی که در هفته جاری داشتیم این انتظار را داشتیم که به پیروزی برسیم اما از سوی دیگر می‌ دانستیم که کار سختی داریم و امشب هم فشار زیادی به ما وارد شد.
وی با اشاره به این که به شرایط آب و هوایی اهواز عادت نداریم و همین موضوع دست ما را بسته بود افزود: در نیمه دوم نیز شاهد بازی پایاپایی از هر 2 تیم بودیم اگر چه مالکیت توپ با فولاد بود اما ما هم دفاع صرف نکردیم.
به گزارش ایرنا علی دایی در نشست خبری مقابل دوربین های صدا و سیما قرار نگرفت و با ناراحتی به خبرنگار صدا و سیما و برنامه نود که علت این کار را جویا شدند، گفت باید از شما اجازه بگیرم که با چه کسانی صحبت کنم. من دوست ندارم با صدا و سیما صحبت کنم و اکنون هم مقابل لوگوی صدا و سیما نمی نشینم.
دیدار بین تیم های فولاد و سایپا در هفته ششم رقابت های لیگ برتر با نتیجه 2 بر یک به پایان رسید.
6068/9879
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.