به گزارش ایرنا سیروس پورموسوی روز پنجشنبه پس از تساوی یک بر یک مقابل ذوب آهن در نشست خبری در اهواز اظهار کرد: در این دیدار شایسته کسب سه امتیاز بازی بودیم اما به تساوی رسیدیم اما معتقدم داور تحت تاثیر نیمکت حریف بود و در یکی دو صحنه اشتباه کرد.
وی با بیان این که باد و باران علیه تیم ما بود و از این موضوع لطمه خوردیم افزود: از بازیکنانم تشکر می کنم که با جان و دل بازی کردند؛ ما هر آن چه داشتیم در زمین پیاده کردیم و متاسفانه نتوانستیم به پیروزی برسیم.
وی با اشاره به اینکه فوتبال بار دیگر روی خوشش را از ما برگرداند گفت: از هواداران عذرخواهی می کنم که سهمیه آسیا را از دست دادیم اما باید گفت که از ابتدا تاکنون به دنبال ساخت تیمی کاملا بومی در این فصل بودیم و در این زمینه موفق نشان دادیم.
پورموسوی ادامه داد: در طول فصل نشان دادیم تیمی شایسته هستیم اما متاسفانه از هفته بیستم به بعد درگیر برخی مسایل شدیم و نتوانستیم روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.
وی گفت: مدیرعامل شرکت فولاد و اعضای هیات مدیره حمایت زیادی کردند تا سهمیه بگیریم لذا شایسته نیست که به آنها بی احترامی شود.
وی با بیان اینکه انتظار داریم هواداران ابتدا به عملکرد تیم نگاه کنند و سپس شعار سر دهند افزود: همین تیم ذوب آهن سال گذشته در هر 2 بازی رفت و برگشت ما را شکست داده بود، اما امسال به مساوی راضی بود.
سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: امیدوارم اشتباه کرده باشم اما فکر می کنم داور یک ضربه پنالتی 100 درصد را برای ما نگرفت. بی شک مقابل تیم های بزرگی مانند ذوب آهن تنها یک فرصت کافی است که بتوان نتیجه بازی را تغییر داد که داور این فرصت را از ما گرفت.
دیدار تیم های فولاد خوزستان و ذوب آهن در هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.