علی رضایی پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جمعی از اعضای کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان، به پاس قدردانی از کادر درمانی بیمارستان آیت‌الله طالقانی که مرکز معین بیماران مبتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان است اهدا کردند.

وی افزود: پیراهن مسعود شجاعی کاپیتان آبادانی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهان ۲۰۱۸ روسیه که با امضای وی و سایر ملی‌پوشان به کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان اهدا شده بود، با حضور جمعی از پیشکسوتان فوتبال آبادان در محل مرکز درمانی آیت‌الله طالقانی، به کادر درمان حاضر در خط مقدم مقابله به ویروس کرونا، اهدا شد.

به گزارش ایرنا بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی طالقانی آبادان که در هشت سال دفاع مقدس نقش مهمی در درمان مجروحان داشت  به خط مقدم جنگ با ویروس کرونا  در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان تبدیل شده است.

موارد مثبت از بیماری کووید ۱۹ یا ویروس کرونا از اواخر بهمن پارسال در کشور مشاهده شد.شیوع این ویروس بر بیشتر فعالیت‌های اقتصادی، آموزشی، اداری اجتماعی و فرهنگی خوزستان تاثیر بسیار بالایی گذاشته است.ویروس کرونا یا کووید ۱۹ اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر۹۸) در شهر ووهان چین گزارش شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.