به گزارش خبرگزاری مهر، علی احسان پور بعدازظهر سه‌شنبه بر رعایت «فاصله‌گذاری هوشمند» و «فاصله‌گذاری اجتماعی» در استان خوزستان تأکید کرد و افزود: در حالی که روند ابتلاء در کشور سیر نزولی دارد، نباید روند صعودی در استان داشته باشیم و از مردم خواهش می‌شود بیش‌ازپیش نکات بهداشتی را رعایت کنند و توصیه‌های وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا را انجام دهند.

وی در رابطه با تازه‌ترین آمار مبتلایان کووید ۱۹ در استان خوزستان، اظهار کرد: طبق تشخیص‌های قطعی انجام شده طی شبانه‌روز گذشته، ۹۲ مورد ابتلای جدید به کووید ۱۹ در خوزستان شناسایی شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز اضافه کرد: این ۹۲ مورد جدید به تفکیک؛ اهواز ۴۲ مورد، باغملک ۱۶ مورد، دشت آزادگان ۶ مورد، شهرستان‌های شوشتر و هویزه هر کدام ۴ مورد، شهرستان‌های باوی، آبادان و خرمشهر هر کدام ۳ مورد، شهرستان‌های هفتکل، حمیدیه و دزفول هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های ایذه، رامشیر، شوش، بهبهان و شادگان هر کدام یک مورد بوده است.

احسان پور تصریح کرد: با احتساب موارد جدید مذکور، تاکنون شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در استان خوزستان به یک هزار و ۷۸۳ مورد رسیده است.

وی از فوت ۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در شبانه‌روز گذشته استان خوزستان خبر داد و گفت: با احتساب موارد یاد شده، مجموع جان‌باختگان این بیماری در استان خوزستان به ۱۶۹ نفر افزایش یافته است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در پایان گفت: در حال حاضر ۲۳۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان خوزستان تحت درمان هستند و تاکنون یک هزار و ۳۸۳ نفر پس از بهبودی از مراکز بیمارستانی استان ترخیص شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.