به گزارش خبرنگار مهر، شکرالله سلمان زاده ظهر امروز یکشنبه در مانور تشدید نظارت بر بازار در جنوب غرب خوزستان آغاز شد، اظهار کرد: هر ساله در آستانه نوروز مانور تشدید نظارت بهداشتی بر بازار در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان اجرایی می‌شد که امسال با توجه به تعطیل شدن بازار به دلیل شیوع کرونا، این مانور از امروز در منطقه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد تا با توجه به بازگشایی برخی اصناف، نظارت در منطقه بیشتر شود.

وی افزود: بنا به تصمیم‌های گرفته شده، بعضی از اصناف بازگشایی شدند ولی این معنای رفع مشکل نیست و مردم نباید با این تصور به خیابان بیایند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه در حال حاضر حضور مردم در خیابان‌ها و بازارها عامل نگرانی است و باید این موضوع مدیریت شود، افزود: باید این نکته را به خاطر داشت که هنوز بسیاری از افراد ناقل بدون علامت هستند و کماکان تنها راه مبارزه به این ویروس، ایجاد محدودیت است.

سلمان زاده بر اینکه در این روزها وظیفه دستگاه‌های مجری سنگین‌تر شده است تأکید کرد و گفت: برای اجرای طرح «فاصله‌گذاری هوشمند» باید تلاش بیشتری شود و به طور حتم اصناف پرخطر باید همچنان تعطیل بمانند و اصنافی هم که شروع به کار خواهند کرد باید با رعایت ضوابط و اعمال محدودیت‌ها بازگشایی شوند.

وی اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند را نیازمند جهاد عمومی دانست و گفت: با مدیریت خوب فرمانداران، شهرستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان حتی در بعضی موارد پیشگام بودند و اگر امروز نتیجه بعضی موضوعات ماحصل تصمیمات گذشته در جنوب غرب خوزستان بوده است که امید می‌رود باز هم با کار گروهی شرایط را مدیریت کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان در پایان ابراز امیدواری کرد: با توجه به رویکرد جدید، شاهد کاهش آمار مبتلایان به کرونا در منطقه باشیم‌.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.